۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۴۱۹۹
امام جمعه الیگودرز:

دفاع مقدس از معجزات الهی بود

دفاع مقدس از معجزات الهی بود
لرستان - حجت الاسلام سرلک به پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس از معجزات الهی بود که در سایه اخلاص، ایمان و خداباوری رزمندگان اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدی سرلک، عصر امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان الیگودرز که در حوزه علمیه مهدیه این شهرستان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس ما در هشت سال جنگ تحمیلی از معجزات الهی بود.

امام جمعه الیگودرز افزود: در آن دوران که استکبار جهانی با تمام توان به میدان آمد، اما به لطف الهی و در سایه روحیه ایثار و مقاومت رزمندگان، در برابر ملت ما شکست خورد.

وی اخلاص، ایثار و خداباوری را از ویژگی های شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: همه مردم ما خودشان از خانواده شهدا و ایثارگران هستند که در هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند، اگر امروز ناراحت هستند دلیلش کم کاری و توجه به دنیا به جای خدمت به مردم توسط بعضی از مسؤولان است.

حجت الاسلام سرلک مردم را پشتوانه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم همواره در صحنه حاضر بوده و اگر امروز اتفاقی بیفتد باز از انقلاب و نظام دفاع می کنند، باید قدردان حضور مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسؤولان با عملکرد ضعیف و دنیا پرستی سبب دلسردی مردم شده اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با همه این مشکلات پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

امام جمعه الیگودرز خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و مردم را امری مهم و ضروری خواند و تأکید کرد: مسؤولان با خدمت بی منت در سایه روحیه جهادی و انقلابی باید گره گشای مشکلات مردم باشند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات