۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۳۲۲
دبیر استانی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

به رسمیت شناختن اسرائیل خیانت بزرگی به اسلام است

به رسمیت شناختن اسرائیل خیانت بزرگی به اسلام است
دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه پنجاب گفت: اسرائیل یک رژیم جعلی و غاصب است و به رسمیت شناختن این وجود ناپاک خیانت بزرگی به اسلام و مسلمان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالخالق اسدی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه پنجاب در یک کنفرانس خبری گفت: دشمنان پاکستان به دنبال تفرقه در این کشور هستند و دشمنان برای تکمیل اهداف شوم خودشان از تکفیری های پاکستان استفاده کردند و کشور را به آتش کشیدند.

وی افزود: دشمنان اسلام با تفرقه مذهبی در پاکستان می خواستند امنیت کشور را در خطر بیاندازد و پاکستان را به طرف عدم استحکام ببرند، اما دشمن باید بداند که برای ما استحکام کشور عزیزمان از همه چیز مهمتر است و نمی گذاریم اهداف شوم دشمنان اسلام محقق شود.

اسدی در ادامه اظهار داشت: پاکستان را بزرگان شیعه و سنی با هم به وجود آوردند امروز هم با اتحاد و وحدت نمی گذاریم امنیت و استقلال این کشور به خطر بیافتد.

وی در پايان گفت: اسرائیل یک رژیم جعلی و غاصب است و به رسمیت شناختن این وجود ناپاک خیانت بزرگی به اسلام و مسلمان است، جهان اسلام باید در برابر جنایات اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین بایستد./د102/ف

ارسال نظرات