۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۶۴۳۵۵
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان: 

فتنه جدید در پاکستان توطئه قدرت‌های شیطانی بود

فتنه جدید در پاکستان توطئه قدرت‌های شیطانی بود
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستانطی سخنانی بیان کرد: برادران اهل سنت نه تنها برادر ما هستندبلکه جان و نفس ما هستند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: برادران اهل سنت نه تنها برادر ما هستند بلکه جان و نفس ما هستند و در روز اربعین حسینی دنیا اخوت و همبستگی شیعه و سنی را در پاکستان به تماشا خواهند نشست. 

وی افزود: تاریخ شاهد است که شیعه و سنی در پاکستان رابطه عمیقی داشتند و دارند اما دشمنان خارجی و داخلی بخاطر احساس خطر از وحدت شیعه و سنی به دنبال پاره کردن این اتحاد پاک هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمن میخواهد که در پاکستان برادر به جان برادر خود بیفتد و در خیابان ها و کوچه های این کشور آتش فتنه روشن کرده و امنیت کشور را به خطر بیاندازد. 

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان درباره تظاهرات اخیر در پاکستان گفت: به بهانه توهین به صحابه در تظاهرات ها به صحابه و اهل بیت علیهم السلام توهین شد و حتّی به حضرت علی علیه السلام هم گستاخی شده و از یزید حمایت کرده و او را  تحسین و تمجید کردند و امروز مردم پاکستان چهره اصلی این تکفیری ها را دیده اند.

این روحانی برجسته پاکستانی اظهار داشت: خدا را شاکریم امروز بزرگان اهل سنت متوجه شدند که تظاهراتی که مثلا علیه توهین به صحابه برگزار شده بود، در حقیقت فتنه طراحی شده ی قدرت های شیطانی علیه وحدت مسلمانان پاکستان بود و  مردم شیعه و سنی پاکستان و خصوصا نوجوانان، بزرگان، اهل قلم، مفتیان و علمای برجسته شیعه و سنی برای حفظ وحدت میان شیعه و سنی باید علیه این توطئه ها بایستند./د102/ف
ارسال نظرات