۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۶۴۳۷۲
معاون مطالبه‌گری و اجتماعی ستاد امر به معروف هرمزگان:

نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس نسبت به واگذاری خودرو شفافیت داشته باشند

نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس نسبت به واگذاری خودرو شفافیت داشته باشند
حجت الاسلام گلزاری گفت: مطالبات مردم هرمزگان از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، پاسخگویی نسبت به واگذاری خودرو به آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام حر گلزاری شامگاه جمعه در مراسمی با عنوان شبی با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در محله سنگ کن شرقی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ایثارگری ها برای وطن و ارزش ها و آرمان ها بوده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب برای شناخت مقام و منزلت شهدا و ایثارگران و تبیین اهداف بلند آنها می باشد.

معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه واژه دفاع در دین مبین اسلام و علی الخصوص مذهب شیعه دارای مفاهیمی عمیق است، بیان داشت: پیرامون واژه دفاع تعابیری مانند دفاع فردی، گاها اجتماعی که برای آرمان همچون رضایت خدا است و از خود گذشتن برای احیای دین وارده شده است.

حجت الاسلام گلزاری یادآوری کرد: امام حسین (ع) با خروج خود درس بی تفاوت نبودن نسبت به اتفاقات پیرامون جامعه را به مردم آموخت.

وی مهمترین دلیل ماندگاری دفاع مقدس را ایمان به خدا و اخلاص بیان کرد و گفت: در طول هشت ساله جنگ تحمیلی کار های بزرگی برای حفظ تمامیت ارضی کشور انجام شد تا خانواده ها ما در امنیت، آسایش و آرامش به سر برده و در چنین مجالسی به راحتی در کنار یکدیگر باشند.

این کارشناس دینی اضافه کرد: امروز مرز دفاع از جغرافیای ایران اسلامی عزیز گذشته است و به خارج این مرز و بوم گسترش یافته است.

حجت الاسلام گلزاری بیان داشت: امروز ملت شریف ایران، بسیجی ها و پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش های و آرمان های نظام مقدس جمهوری مرز های جغرافیایی را درنوردیدند.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از مهم ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از مستضعفین و مظلومان است، تصریح کرد: راه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب باز است و به شکل های مختلفی ادامه دارد.

معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان عنوان کرد: امروز فضای مجازی در جامعه، پیاده نظام دشمن است و باعث شبهه های زیادی شده و افسار گسیخته شده که برای آن نیز باید برنامه ریزی دقیق اعمال شود.

حجت الاسلام گلزاری ادامه داد: در مقابله با افسار گسیختگی فضای مجازی جای سربازان سایبری خالی است و می طلبد افسران جنگ نرم در این فضا حضور فعال داشته باشند تا از ارزش های و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

وی یادآور شد: هنگامی که ایام انتخابات می شود خیلی از کاندیداها یا نمایندگان فعلی ما برگه طرح شفافیت را امضا می کنند اما امروز وقتی جوان ما می شنود ایران خودرو که گاها به مردم ظلم می کند و با قیمت های سرسام آور خودروی خود را به مردم عرضه و تحمیل می کند به اینها یکسری تسهیلات می دهد که خیلی راحت صاحب ماشین شوند.

معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم هرمزگان از نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی عدم سکوت و پاسخگو بودن نسبت به واگذاری خودرو به آنان است و در صورت عدم پاسخگویی، در اندیشه این موضوع باشند که برای جلوس به صندلی مجلس باید بار دیگر با مردم مواجه شوند./851/پ310/ب1

ارسال نظرات