۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۶۴۴۴۳
امام جمعه همدان:

جمهوری اسلامی هرگز به دنبال تجاوزگری و درگیری نظامی نبوده و نیست

جمهوری اسلامی هرگز به دنبال تجاوزگری و درگیری نظامی نبوده و نیست
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: جمهوری اسلامی در عمل و گفتار نشان داده است که هرگز به دنبال تجاوزگری و درگیری نظامی در منطقه نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار امیر خدایی؛ فرمانده پایگاه هوایی نوژه همدان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از برجسته ترین صفات رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس ایمان و معنویت آنان بود.

امام جمعه همدان با اشاره به تحلیل های صدام در بحث پیروزی چند روزه بر انقلاب اسلامی بیان داشت: تحلیل های صدام معلون بر اساس تجربه تاریخی ایران در دوره رضا شاه بیان کرده که در برابر ارتش متفقین نیروهای پهلوی سه روزه از هم فروپاشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری یکی از خیابانه ها و مناطق شهر همدان به نام شهدای نیروی هوایی عنوان کرد: نیروهای هوایی از همان روزهای ابتدایی آغاز جنگ تحمیلی تاکنون کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران در منطقه و جهان، گفت: ساخت جت آموزشی توسط یکی از مخترعین استان همدان در این شرایط تحریم های دشمنان علیه نظام یک حرکت جهادی و بزرگ است و بی شک این حرکت های زمینه ساز افزایش قدرت نظامی دیگر در همه ابعاد خواهد شد.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در عمل و رفتار نشان داده است که هیچگاه دوستدار حمله و تجاوز نظامی نبوده است و تقویت بنیه نظامی تنها به خاطر دفاع در برابر دشمنان است و بی شک ایران هرگز به دنبال درگیری و جنگ نبوده و نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه جانفشانی رزمندگان مانع از حرکت و پیشروی دشمن به داخل کشور شد، تاکید کرد: رزمندگان اسلام هشت سال متوالی با دستان خالی در برابر دنیای استکبار و استعمار ایستادند و این یک برگ زرین در تاریخ این انقلاب است.

در ادامه این دیدار، امیر خدایی؛ فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان نیز اظهار داشت: تمام کارهای که امروز توسط شرکت بزرگ بوئینگ در جهان انجام می شود اکنون در کشور تنها به وسیله 4 جوان صورت می گیرد که این خود معنای واقعی جهاد است.

امیر خدایی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: پایگاه شکاری نوژه همدان همیشه و در هر لحظه آماده مقابله با هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان به این مملکت است و این را در دوران هشت ساله دفاع مقدس بارها عملا ثابت کرده است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان در پایان سخنان خود گفت: نیروهای هوایی شهیدان بسیاری تقدیم این انقلاب و نظام کرده است و شهدایی به مانند شهید خلعتبری داریم که در دوران جنگ تحمیلی از آمریکا به ایران آمدند و در اولین روز از عید نوروز در میدان نبرد به درجه رفیع شهادت رسیدند./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات