۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۶۴۴۴۹
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

عبور از مشکلات کشور نیازمند بهره مندی از الگوهای دفاع مقدس است

عبور از مشکلات کشور نیازمند بهره مندی از الگوهای دفاع مقدس است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران هشت سال دفاع مقدس را تجلی ایستادگی، مقاومت و خودباوری ملت ایران دانست وگفت: امروز برای عبور از مشکلات به الگوهای دفاع مقدس نیازداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان فریدونکنار با اشاره به حمایت تمام قد قدرت های جهانی از رژیم صدام در هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی در حقیقت شکست بزرگی برای قدرت های جهانی بود.

وی با بیان این که در حالی کشورهای غربی با حمایت از رژیم صدام به ایران اسلامی حمله کردند که کشورمان از لحاظ امکانات نظامی در سطح پایینی قرار داشت، افزود: تصور غلط کشورهای غربی در خصوص وضعیت کشورمان، رویای شکست و تسخیر ایران اسلامی را در ذهن بیمارصدام و حامیان غربی اش پروراند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همه توان خود در برابر دشمنان میهن اسلامی ایستادند و از تمامین ارزی کشورمان دفاع و حراست کردند، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، مقدس ترین دفاع ملت ایران اسلامی از میهن اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که با اشاره به برکات و ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت حفظ و حراست از آن دستاوردهای ارزشمند تأکید کرد و گت: در طول چهل سال اخیر کشورمان با تکیه بر همان ارزش های ناب توانسته در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب ایستادگی کند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، هشت سال دفاع مقدس را تجلی ایستادگی، مقاومت و خودباوری ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای عبور از مشکلات و فشارهای دشمن، به همان الگوهای دفاع مقدس نیازداریم.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان و مدیران کشور باید همان روحیه و منش دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری خلأ وجود آن ارزش ها و آرمان های اصیل در میان برخی مدیران و مسؤولان کشور احساس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که به برکت هشت سال دفاع مقدس، قدرت پوشالی کشورهای مدعی تضعیف شد، ادامه داد: ملت مقاوم و با بصیرت کشورمان با ایستادگی و مقاومت مثال زندگی خود شکست را به دشمنان خود تحمیل کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز به برکت همان جانفشانی ها و مجاهدت ها، ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه نقش آفرینی می کند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های گسترده آمریکا، همه سیاست های استکباری آنها در خاورمیانه شکست خورده و امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکا در جهان منزوی است.

وی با اشاره به این که آمریکا در برابر جریان مقاومت متحمل شکست سنگینی شده است، بیان داشت: امروز آمریکایی ها به برکت جریان مقاومت به پرچم داری ایران اسلامی در پایین ترین سطح ممکن از قدرت خود در منطقه و جهان قرار دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه گفت: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس و همچنین سایر عرصه های مهم کشور با ایستادگی و مقاومت توانستیم از موانع و بحران ها عبور کنیم امروز نیز برای شکست توطئه های دشمن به مدیرانی با تفکر انقلابی و جهادی نیازمند هستیم./950//210/خ

ارسال نظرات