۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۶۴۵۰۱
مدیر حوزه علمیه همدان در مراسم رونمایی از کتاب «کمی عادلانه تر»؛

شهید حجت الاسلام قاسمی عمر خود را صرف سربازی امام زمان کرد

شهید حجت الاسلام قاسمی عمر خود را صرف سربازی امام زمان کرد
همدان - مدیر حوزه علمیه همدان گفت: زندگی شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی بسیار قابل تأمل است؛ این شهید والامقام عمر خود را صرف سربازی امام زمان (عج) در حوزه های علمیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور روحانیون، مدیران، طلاب و... امروز مراسم رونمایی از کتاب «کمی عادلانه تر» برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کتاب «کمی عادلانه تر» یک کتاب ارزنده و پندآموز بوده که بخشی از زندگی شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی را به رشته تحریر درآورده است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: زندگی شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی بسیار قابل تامل است، این شهید والامقام عمر خود را صرف سربازی امام زمان (عج) و تربیت طلاب در حوزه های علمیه کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از زندگی شهید حجت الاسلام قاسمی در راه تبلیغ دین مبین اسلام صرف شد، بیان کرد: حجت الاسلام مصطفی قاسمی بعد از سالها تلاش در راه تبلیغ دین مبین اسلام سرانجام توسط یکی از اشرار در نزدیکی منزل شهید آیت الله مدنی و حوزه علمیه آخوند ملاعلی معصومی همدانی به شهادت رسید.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تاکید کرد: شهادت در قاموس دین مبین اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه یکی از افتخارات بزرگ است، بنابراین از خداوند متعال می خواهیم که سعادت شهادت را نصیب همه ما کند.

این استاد حوزه علمیه استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امام حسین (ع) الگوی شیعیان است بنابراین در مسیر آزادی و حق ‌طلبی سر از پا نمی‌ شناسند بنابراین پیروی از شهدا و حرکت در مسیر آنها باعث سربلندی و سرافرازی فردی و اجتماعی است.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان سخنان خود با تقدیر از نگارش چنین کتابی، عنوان کرد: باید زندگی چنین شهدایی به صورت مکتوب و مستند در اختیار نسل های جوان قرار بگیرید تا حقایق و مظلومیت علما و روحانیون دین برای همه تشریح و تبیین شود./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات