۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۴۵۶۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

برخی ها در رؤیای آمدن بایدن به کاخ سفید شب را به صبح می گذرانند

برخی ها در رؤیای آمدن بایدن به کاخ سفید شب را به صبح می گذرانند
مازندران - حجت الاسلام خوبانی گفت: متأسفانه برخی ها در داخل کشور همچنان در رؤیای آمدن بایدن به کاخ سفید شب را به صبح می گذرانند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به ناکامی دولت در عرصه اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که وضعیت اقتصادی امروز کشور نتیجه اعتماد به غرب است، گفت: متأسفانه در بدنه دولت گوش شنوایی برای بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی وجود ندارد.

وی با بیان این که متأسفانه دولت هیچ برنامه ای برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ندارد، افزود: وخیم شدن اوضاع اقتصادی کشور نشان دهنده بی تدبیری محض دولت و تیم اقتصادی قوه مجریه در این وضعیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه دولت تنها تماشاچی وضعیت امروز کشور در حوزه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: علیرغم این که چندین ماه تا پایان عمر دولت فعلی زمان باقیمانده، اما آقایان تنها به نتیجه انتخابات در آمریکا دل بسته اند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نباید مسائل داخلی کشور را به انتخابات یک کشور دیگر گره زد، تصریح کرد: جابجایی افراد در کاخ سفید، در سیاست های آمریکا در برابر کشورمان تغییری ایجاد نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گره زدن مسائل داخلی کشورمان به انتخابات یک کشور دیگر، اشتباهی راهبردی است، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکایی ها با اصل انقلاب اسلامی است و ارتباطی با جمهوری خواه و دموکرات بودن افراد ندارد.

وی با بیان این که برخی وابستگان به جریان اصلاح طلب به پیروزی بایدن در انتخابات پیش روی آمریکا دل خوش کرده اند، افزود: کسانی که تلاش می کنند مشکلات امروز کشور را به عدم مذاکره با آمریکا گره بزنند، باید بدانند هیچ تفاوتی در سیاست های دو حزب حاکم بر آمریکا در برابر ایران اسلامی وجود ندارد.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که آمریکایی ها به دنبال تضعیف جایگاه منطقه ای و همچنین قدرت نظامی و موشکی کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل همچنان در رویای آمدن بایدن به کاخ سفید شب را به صبح می گذرانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آقایان مسؤول به جای دل خوش کردن به انتخابات آمریکا، برای رفع مشکلات اقتصادی کشور فکری کنند، تصریح کرد: کسانی که با آدرس غلط دادن عامل همه مشکلات امروز کشور را کاخ سفید می دانند به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی از سوء مدیریت ها هستند.

وی با اشاره به این که ظرفیت های داخلی کشورمان به بهانه های واهی مورد بی توجهی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: مسؤولان به مردم گزارش دهند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، تاکنون چه اقدامی ملموسی در این خصوص انجام داده اند.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که راه برون رفت از مشکلات مذاکره با آمریکا و اروپا نیست، تصریح کرد: این کشورها درموضوع برجام نشان دادند به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و دل بستن به وعده های دروغین آن یک اشتباه استراتژیک است./950/ت310/ب1

ارسال نظرات