۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۵۸۵
رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان:

توهین کننده به مقدسات اهل سنت را شبانه به انگلستان فراری دادند!

توهین کننده به مقدسات اهل سنت را شبانه به انگلستان فراری دادند!
آیت الله سید حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و مدیر حوزه علمیه المنتظر لاهور گفت: توهین کننده به مقدسات اهل سنت را شبانه به انگلستان فراری دادند!
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و مدیر حوزه علمیه المنتظر لاهور گفت: از طرف کسانی که سالها برای اتحاد بین المسلمین فعال بودند و زحمات زیادی برای وحدت میان مسلمانان کشیدند هم صحبت هایی ضد وحدت به گوش می رسد که این بسیار نگران کننده است. 

وی افزود: در دوم محرم الحرام با برنامه از پیش تعیین شده به مقدسات اهل سنت توهین شد و فرد توهین کننده را شبانه به انگلیس اعزام کردند و پس از آن در کشور تظاهرات برپا شد که حتی خواستار تعطیلی عزاداری امام حسین علیه السلام شدند اما باید بدانند که هیچ قدرتی نتوانسته عزاداری امام حسین علیه السلام را محدود کند و در آینده هم  موفق نخواهد شد.

آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی اظهار داشت: طبق آیات قرآن مجید غیر از خداوند متعال تمام دنیا نابود خواهد شد تنها خداوند متعال باقی خواهند ماند و خداوند برای هدایت مردم انبیا علیهم السلام را فرستاده تا به مردم یاد دهند که نسبت به همسر و فرزندان خود و با اطرافیان خود و اهل محله و حتی با دشمنان خود هم عدل و انصاف را رعایت کنند.
ارسال نظرات