۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۶۴۵۸۷
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

اربعین امسال را در کنار شهدای گمنام باشیم

اربعین امسال را در کنار شهدای گمنام باشیم
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با با بیان اینکه از حرکت به سوی مرز‌ها خودداری شود، گفت: شب اربعین را بر سر مزار شهدا بگذرانیم و صبحش زیارت اربعین بخوانیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پیامی ویدئویی خواستار آن شد تا با توجه به شیوع کرونا مردم به سوی مرز‌های مرتبط با عراق حرکت نکنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه هر ساله جان و دل برای حضور در کربلا بال می‌زند، عنوان داشت: اکنون که وضعیت چنین است باید به تکلیف عمل کرد و تکلیف آن است که باید به سخن مرجعیت توجه شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در سراسر استان و کشور شهدای گمنام بسیاری داریم، تصریح کرد: برنامه ریزی شود در شب اربعین به زیارت چنین شهدایی پرداخته شود و در آنجا به امام حسین (ع)، سلام و علت عدم حضور تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه شهدای ما به شهدای کربلا متصل هستند، خاطرنشان کرد: شهدای ما مسیر شهدای کربلا را ادامه می‌دهند، در چنین امری نباید تردید داشت، به محضر شهدا که رنگ و بوی عاشورایی دارند، شرفیاب شویم.

وی با بیان اینکه از حرکت به سوی مرز‌ها خودداری شود، گفت: شب اربعین را بر سر مزار شهدا بگذرانیم و صبحش زیارت اربعین بخوانیم./۹۴۵۴/پ210/ب1
ارسال نظرات