۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۴۶۰۳
دبیرکل کتائب امام علی:

زبان‌درازان علیه الحشد الشعبی مقابل اشغالگری لال هستند

زبان‌درازان علیه الحشد الشعبی مقابل اشغالگری لال هستند
دبیرکل گروه مقاومت «کتائب امام علی (ع)» در عراق ضمن محکوم کردن حملات برنامه‌ریزی شده برخی طرف ها برای تخریب وجهه مقاومت گفت که این زبان‌درازان، مقابل اشغالگری لال هستند.
به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، «شبل الزیدی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب امام علی (ع)» در عراق، امروز (یک‌شنبه - ۲۷ سپتامبر)، به اظهارات برخی طرف‌ها که تلاش می‌کنند نیروهای مقاومت و سازمان الحشد الشعبی را به هدف قرار دادن هیأت‌های دیپلماتیک متهم کنند، واکنش نشان داد.

وی طی پستی در توئیتر نوشت: زبان‌هایی که برای تخریب وجهه مقاومت درازند در مقابل اشغالگران لال هستند.
 
الزیدی نوشت: مقاومت [مایه] شرافت و عزت و افتخار است و تلاش برای برهم زدن برگه‌ها و تخریب وجهه آن و بی‌اعتبار کردن، خط قرمزی است که نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم.[ضمن اینکه] از یک سو [باید گفت] حمله به هیأت‌های دیپلماتیک و نهادهای رسمی دولت و شرکت‌های فعال در کشور اقداماتی هستند که مقاومت هرگز با آن ارتباطی  ندارد. 

این فرمانده مقاومت عراق افزود: از سوی دیگر ما از هیچ طرف سیاسی دیگری نمی‌پذیریم که با انگیزه بهره‌برداری از وضعیت سیاسی اقدام به تجارت با خون عراقی‌ها و تخریب وجهه مقاومت از طریق تعمیم این اقدامات منفی کنند. نه الحشد مقدس و نه مقاومت به این اقدامات راضی نیستند.

دبیرکل گروه مقاومت «کتائب امام علی (ع)» توضیح داد که ما اقدامات برخی منافقان و کاسبان [فرصت‌طلب] و..را که تلاش می‌کنند حقایق را تحریف کنند فتنه بیانگیزند و تحت عناوین مختلف از جمله هرج و مرج و  جایگاه دولت، مقاومت را دچار مشکل کنند، رصد می‌کنیم. همه می‌دانند که سیاست‌مداران کسانی هستند که جایگاه و اعتبار دولت را از طریق تضعیف سرویس‌های امنیتی و محدود کردن ان تضییع می‌کنند و همان کسانی که در قبال ترور شهدای آزادسازی عراق طی حملات آمریکاسکوت کردند، برای عراق اعتبار و جایگاهی در جامعه بین‌الملل باقی نگذاشتند.

الزیدی در پایان نوشت: این زبان‌های دراز مقابل اشغالگری لال است. آنها هنگام نقض‌ها و تخلفات ترکیه و دستکاری نهادهای امنیتی خارجی و دخالت آنها در کلیه بخش‌های کشور کجا هستند؟..اعتبار و جایگاه دولت یک نیاز ملی و یکی از وجوبات است که ترسوها از آن اجتناب می‌ورزند و نادانها آن را نادیده می‌گیرند. مقاومت باقی خواهد ماند و فراری‌ها نماینده آن نیستند و تروسوها را تاریخ لعنت خواهد کرد.

اخیرا به دنبال حملات متوالی به اطراف سفارت بغداد، منابع و رسانه‌های آمریکایی و عربی نوشتند که وزیر خارجه آمریکا سران عراق را تهدید کرده که اگر این حملات ادامه پیدا کند، واشنگتن سفارت خود را خواهد بست.

منابع یادشده حتی گفته‌اند آمریکا با طرح این ادعا می‌خواهد بار دیگر گروه‌های مقاومت از جمله الحشد الشعبی و گردان‌های حزب‌الله را هدف قرار دهد.
ارسال نظرات