۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۶۴۲
استاد حوزه علمیه اهواز:

بقای جمهوری اسلامی ضربه‌های مهلکی به منافع غرب وارد می‌کند

بقای جمهوری اسلامی ضربه‌های مهلکی به منافع غرب وارد می‌کند
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: از دید تحلیلگران غربی بقای جمهوری اسلامی ضربه‌های مهلکی به منافع غربی‌ها در غرب آسیا وارد می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضاحاجتی، استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز در سلسله مباحث یار، با اشاره به نقش بسیار مهم امام راحل در مدیریت جنگ تحمیلی عنوان داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی برخی تحلیلگران غربی و اندیشکده‌های غرب به صراحت از بقای جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کردند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه از دید تحلیلگران غربی بقای جمهوری اسلامی ضربه‌های مهلکی به منافع غربی‌ها در غرب آسیا وارد می‌کند، تصریح کرد: هر روز که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد غربی‌ها را اضطراب شدیدی نسبت به آینده رژیم‌های وابسته به خود در منطقه و حفظ منافع نامشروع شان در بر می‌گیرد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با بیان اینکه وجود واقعیتی به نام جمهوری اسلامی با آرمان‌های واقعی و با هدف احیای حقوق از دست رفته مستضعفان در سراسر جهان، استکبار را بسیار نگران کرده است، افزود: تحلیلگران غربی بر این باور بودند که ایران به دلیل برخورداری از موقعیت حساس استراتژیک و ژئوپولوتیک و قرارگیری در مرکزیت جهان اسلام، توانایی بر عهده گرفتن رهبری تمدن اسلام را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه غرب و غربی‌ها همواره به ایران اسلامی به عنوان محور رو به رشد تمدن اسلامی نگاه می‌کنند، ادامه داد: غرب، ایران را موتور محرک جهان اسلام می‌داند، جهان اسلام هفت نقطه از ۱۶ نقطه استراتژیک جهانی را در خود دارد؛ از این رو صهیونیسم بین الملل با برنامه ریزی بسیار دقیق و پیگیری مداوم، رژیم نامشروع صهیونیستی را با شعار از نیل تا فرات تأسیس کرد.

وی با بیان اینکه محدوده شعار از نیل تا فرات از لحاظ اقلیمی و سرزمینی ۱۴ کشور منطقه را در برمی گیرد، تصریح کرد: تأسیس رژیم صهیونیستی برای نابودی تمدن اسلامی است که تحمیل رژیم پهلوی و آل سعود در همین راستا است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه با ظهور امام در صحنه بین الملل و پیروزی انقلاب اسلامی، هراس‌های دشمنان اتفاق افتاد، بیان داشت: صهیونیسم و آمریکا برای برخورد با انقلاب اسلامی و جلوگیری از حرکت توفنده امام راحل، گزینه نظامی را انتخاب کردند./۹۴۵۴/پ210/ب1
ارسال نظرات