۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۶۴۶۴۷
نمایند ولی فقیه در مازندران:

بی ثباتی اقتصادی بسیاری از طرح ها را در کشور با مشکل مواجه کرده است

بی ثباتی اقتصادی بسیاری از طرح ها را در کشور با مشکل مواجه کرده است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی از وجود بی ثباتی اقتصادی در کشور گلایه کرد و گفت: متأسفانه این شرایط در کشور بسیاری از طرح ها را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با تقدیر از خدمات ارزشمند این مجموعه حمایتی در کشور، کمیته امداد را یادگاری ارزشمند از امام خمینی(ره) دانست و گفت: این مجموعه با هدف حمایت و دستگیری از محرومان و نیازمند کشور راه اندازی شده است.

وی، خدمت به محرومان و مستمندان را یکی از ارزشمند ترین کارها در نظام اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) همواره دغدغه رفع مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری همانند مسیر را با قدرت ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اعتماد بزرگترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: به دور حتم دور بودن این نهاد ارزشمند از تشریفات و بروکراسی های اداری می تواند در تقویت اعتماد مردم به نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) اثرگذار باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی بسیاری را قشر محروم جامعه ایجاد کرده است، بیان داشت: باید به این قشر از جامعه توجه بیشتری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت شناسایی دقیق محرومان و نیازمندان جامعه در سراسر استان تأکید کرد و گفت: باید در کمک به قشر محروم جامعه نگاه ما یکسان باشد.

وی، خدمت به محرومین را خدمت به انقلاب دانست و با بیان این که یکی از مهم ترین دغدغه های انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان جامعه بوده است، تصریح کرد: فلسفه وجودی تشیل کمیته امداد از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همین بوده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که نهضت انقلاب اسلامی با حضور گسترده اقشار محروم و مستضعف جامعه به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز توجه به این قشر باید جزء اولویت های نخست مسؤولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که توجه به محرومان و نیازمندان جامعه به طور حتم موجب داوم انقلاب اسلامی خواهد شد، ادامه داد: این قشر در طول بیش از چهل سال گذشته در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب حضوری پررنگ و اثرگذار داشتند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که کمک به محرومان و مستضعفان باید با حفظ عزت نفس آنها باشد، خاطرنشان کرد: باید هر کمکی که صورت می گیرد با رعایت کامل احترام و عزت این قشر محترم جامعه باشد.

امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت تلاش به منظور خودکفایی مددجویان جامعه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا این افراد با مهارت های لازم آشنا شوند تا شاهد خودکفایی آنها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود از وجود بی ثباتی اقتصادی در کشور گلایه کرد و افزود: متأسفانه وجود این شرایط نامناسب اقتصادی در کشور بسیاری از طرح ها از جمله همین طرح خودکفایی را با مشکلاتی مواجه کرده است./950//210/خ

ارسال نظرات