۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۶۴۶۵۹
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت حضور طلاب جوان برای دفاع از ارزش های دینی در فضای مجازی

ضرورت حضور طلاب جوان برای دفاع از ارزش های دینی در فضای مجازی
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت حضور پررنگ و اثرگذار طلاب جوان و متخصص برای حفظ و حراست از ارزش های دینی و انقلابی در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان بابل، به اهمیت برنامه های تبلیغی در جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را برای فعالیت در این عرصه ایجاد کرده است.

وی با بیان این که در عرصه تبلیغی نباید تنها به شیوه های سنتی اکتفا کنیم، افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی که امروز در کشورمان وجود دارد باید سایر ابزارها را برای تحقق اهداف تبلیغی به میدان بیاوریم.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حضور فعال تر مبلغان دینی و طلاب جوان حوزه های علمیه در فضای مجازی به منظور نشر حداکثری ارزش ها و مفاهیم دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی نباید در جامعه تعطیل شود بلکه باید با ایده های نو و اثرگذار این وظیفه خطیر را دنبال کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تبلیغ دین یکی از حیاتی ترین مسائل جامعه اسلامی است، تصریح کرد: کسانی که به بهانه های مختلف تلاش می کنند از این گونه فعالیت ها در جامعه پرهیز شود در مسیر تحقق خواسته های دشمن گام بر می دارند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که در شرایط خاص کرونایی کشور که برخی برنامه ها و فعالیت ها با محدودیت هایی روبرو است باید برنامه های جایگزینی را برای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم فضای مجازی از یک ظرفیت بالای مناسبی برای برنامه های تبلیغی و فرهنگی  برخوردار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن شبانه روزی علیه دین و ارزش های انقلابی جامعه اسلامی در فضای مجازی به تبلیغات دروغین مشغول است، تصریح کرد: باید نیروهای جوان انقلابی و همچنین طلاب و روحانیان با حضور پررنگ تر در این بخش، از هویت دینی جامعه دفاع و حراست کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، از فضای مسموم و کاملاً آلوده فضای مجازی به شدت انتقاد کرد و با بیان این که متأسفانه هیچ نظارتی بر فعالیت این بخش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان فضای مجازی را به حال خود رها کرده اند این در حالی است که باید نظارت ها بر این بخش در شرایط امروز جامعه بیشتر از گذشته باشد.

حجت الاسلام شکریان، شبهه افکنی، ایجاد فضای ناامیدی در جامعه، دروغ پراکنی و تفرقه میان مردم و مسؤولان را از جمله اهداف و برنامه های دشمنان در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: متأسفانه عدم نظارت دقیق بر این بخش، معضلات و مشکلات بسیاری را برای جامعه به وجود آورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال دین زدایی در جامعه اسلامی است، افزود: باید ارزش های دینی و انقلابی جامعه، از سوی متخصصان حوزه دین و نیروهای جهادی و انقلابی در عره فضای مجازی نشر و گسترش پیدا کند./950//210/خ

ارسال نظرات