۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۶۶۴۷۰۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

گرفتار بد دولتی یا بی دولتی شده ایم

گرفتار بد دولتی یا بی دولتی شده ایم
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: در آستانه ماه‌های پایانی دولت گرفتار بد دولتی یا بی دولتی شده ایم که می‌تواند آسیب‌های فراوانی به دنبال داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی دوشنبه شب در دیدار یادگاران ماندگار دفاع مقدس گفت: ارزش‌های دفاع مقدس در جبهه‌ها را در پشت جبهه از یاد نبریم.

وی با اشاره به اینکه حال هوای جبهه در دوران دفاع مقدس متفاوت از حال و هوای پشت جبهه است، افزود: حال و هوای جبهه سرشار از اخلاص و فداکاری و گذشت است، اما حال و هوای پشت جبهه ممکن است انسان را منحرف کند و اسیر زخارف دنیا کند.

آیت الله سلیمانی در ادامه به وضعیت بازار بورس و تنش‌های حاکم بر آن اشاره کرد و گفت: تبلیغات برای بورس با هدف رشد اقتصادی سبب شد سرمایه داران و سرمایه گذاران زیادی وارد بورس شده و افزایش سهام و آورده کلانی برای صاحبان سهام به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از مردم درگیر بورس شدند، اما با خارج شدن صاحبان صنایع سنگین و افت ناگهانی سهام بورس مردم عادی با ضرروزیان و مشکلات زیادی روبرو شدند و تا آستانه مشکل اجتماعی بزرگ اقتصادی پیش رفت.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه بر حمایت و تقویت مجلس یازدهم تأکید کرد و افزود: برخی به دنبال تضعیف مجلس یازدهم که از حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب برخوردار است هستند.

وی افزود: تضعیف مجلس یازدهم و برآورده نشدن انتظارات سبب خواهد شد پیش از اینکه مجلس مورد انتقاد این افراد قرار بگیرد از رهبری به خاطر حمایت از مجلس و رییس مجلس انتقاد شود.

آیت الله سلیمانی گفت: امروز مجلس و نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات معیشت مردم وارد موضوعاتی فراتر از قانون گذاری و نظارت شده اند تا مواد ضروری معیشتی مردم با قیمت مناسب تهیه و در اختیار مردم گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: قوه قضائیه نیز بازرسان خود را به گمرک اعزام کرده تا کالا‌هایی که درگیر بورکراسی است از گمرکات ترخیص شود.

به گفته وی رییس مجلس همه هفته با رؤسای کمیسیون‌های مجلس جلسات متعددی را برگزار تا نیاز‌های کشور را احصا کنند و در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز که در آستانه ماه‌های پایانی دولت قرار داریم گرفتار بد دولتی یا بی دولتی شده ایم که می‌تواند آسیب‌های فراوانی به دنبال داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه نه مجلس و نه هیچکس دیگری اجازه ندارد دولت را تضعیف کند، گفت: تمامی مسائل برای همه روشن است و چیزی نیست که مخفی مانده باشد.

آیت الله سلیمانی در ادامه از عدم وحدت به عنوان حلقه مفقوده منطقه کاشان نام برد و افزود: یادگاران ماندگار دفاع مقدس باید پیشگام در ایجاد وحدت در منطقه کاشان باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: هیچ زمانی دعوای راست و چپ، اصولگرا و اصلاح طلب برای مردم دستاوردی نداشته است و دعوا‌های شهرستانی و قومی و قبیله‌ای نیز هیچگاه به نفع مردم نبوده است.

آیت الله سلیمانی گفت: اگر وحدت بر جامعه حاکم باشد بهترین سرمایه است و اگر نباشد بزرگترین ضایعه برای جامعه است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات