۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۶۴۷۴۰
امام جمعه همدان:

رفع مسأله معیشت مردم در عصر کنونی یکی از میدان های مبارزه با دشمنان است

رفع مسأله معیشت مردم در عصر کنونی یکی از میدان های مبارزه با دشمنان است
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: تأمین و رفع مسأله معیشت در عصر کنونی یکی از میدان های مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در مراسم افتتاح مجتمع 114 واحدی کوی شهید قهرمان همدان عنوان کرد: یکی از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی این است که در اوایل انقلاب اسلامی با وجود آن همه مشکلات توانست دوباره به نظام خود دست پیدا کند.

امام جمعه همدان گفت: ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی در انگیزه ها و جهان بینی هایش دچار دگرگونی های بسیاری شد که باید در اینجا از سرداران بنام ارتش که در این تحول نقش اصلی داشته اند یاد کنیم، سردارانی همانند شهید صیاد شیرازی و...

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه سخنان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی برای همه ملت ایران مایه فخر و افتخار است، افزود: امیرالمومنین (ع) می فرمایند:«هر مسؤولی نسبت به بهبود معیشت متولیان امر خود مسئولیت دارد». بنابراین باید گفت که تامین و رفع مساله معیشت در عصر کنونی یکی از میدان های مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اکنون نیز در میدان نبرد هستیم، جنگی که یک طرف آن فرعونی قرار دارد که با کمال گستاخی و بی عدالتی تحریم های ناعادلانه ای علیه این ملت اعمال کرده است.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی های آمریکایی ها و دیگر دشمنان این انقلاب، گفت: باید در مجتمعی که امروز افتتاح می کنیم بخش هایی همانند مسجد و... ایجاد شود./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات