۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۸۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

مجمع خیرین؛ بازوی توانای مردمی حوزه سلامت

مجمع خیرین؛ بازوی توانای مردمی حوزه سلامت
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مجمع خیرین را بازوی توانای مردمی حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: تقویت مشارکت های مردمی در روند فعالیت های این مجمع مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار مديرعامل و اعضای مجمع خيرين سلامت استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مجموعه خیرین سلامت جایگاهی مهم در راستای پیوند بین خیرین برای رسیدن اهداف مقدس و رفع نیازهای سلامت کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: خوشبختانه مجمع خیرین سلامت در شهرهای مختلف استان توسط افراد متعهد، دانا و با تجربه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأکید رهبری برای حضور مردم در عرصه های مختلف نیکوکاری عنوان کرد: مجمع خیرین سلامت دارای چنین جایگاهی است و با افزایش مشارکت های مردمی باید با قدرت کار خود را ادامه بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجمع خیرین سلامت استان بیان داشت: این مجمع بازوی توانای مردمی حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: با تقویت این مجموعه می‌توان از نظر ظرفیت خیرین و نیکوکاران سلامت به نفع این حوزه نهایت بهره برداری را داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: با رفع موانع بر سر راه این اقدام خداپسندانه از تمام ظرفیت های موجود در ترغیب و تشویق افراد خیرخواه برای مددجویی در همه حوزه های سلامت اعم از کارهای عمرانی، کمک های معیشتی و بهداشتی می توان نهایت استفاده را برد.

وی وجود کارهای عمرانی خیرین و نیکوکاران در شهرهای مختلف استان را نشان دهنده کوشش و پویایی مجمع خیرین سلامت دانست و افزود:  مدیران استانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، باید فعالیت این مجمع و کلیه فعالیت های خیرین و نیکوکاران را فرصتی دانسته و بیش از گذشته زمینه را برای ظرفیت‌های خیرین که در داخل و بیرون از استان حضور دارند، فراهم کنند./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات