۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۶۴۹۲۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است
لرستان - فتایی نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: ترویج این فرهنگ خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ظهر امروز در قالب اجرای طرح سه شنبه های تکریم که هر هفته به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در دیدار با خانواده های شهدا برگزار می شود، در دیدار با خانواده شهید« فرشاد شفیع پور» گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت نیاز جامعه و خنثی کننده هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امنیت و آرامش کشور را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: صبر، ایثار و گذشت و مقاومت خانواده شهدا از دیگر عوامل وجود این امنیت است.

وی با اشاره به نقش آفرینی خانواده شهدا در راستای ادامه راه شهدا بیان کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان نهادینه ساخت.

سه ‌شنبه‌های تکریم از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اجرای طرح ملی« سه ‌شنبه‌های تکریم» را از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: این اقدام در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است.

وی خانواده شهدا را مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و اجرای طرح سه شنبه های تکریم در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین است.

طرح سه شنبه های تکریم فرصتی برای آشنا شدن جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است 

محمد ابدالی پور، در ادامه دیدار با خانواده شهید« فرشاد شفیع پور»، گفت: طرح سه شنبه های تکریم که همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: اجرای این طرح فرهنگی فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان و نوجوان است.

وی خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم همزمان با سراسر کشور و با همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در لرستان برگزار می شود.

ابدالی پور خانواده های معظم شهدا را اسوه صبر و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا باید به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات