۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۶۴۹۴۵

انتشار کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس»

انتشار کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس»
جلد دوم کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس» که به معرفی شخصیت‌های انقلابی پرداخته است منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، جلد دوم کتاب «خواص انقلاب در لحظه‌های حساس» که به معرفی شخصیت‌های انقلابی پرداخته است منتشر شد.

در این کتاب، چهار تن از شخصیت‌های انقلاب مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر زندگینامه آنان، لحظه‌های حساس فراروی هر یک از آنان و موضعگیری و اقدامات آنان در این لحظه‌ها، مطرح و تدوین شده است.

این شخصیت‌ها عبارت‌اند از: سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها، سیدمحمد خاتمی، آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله احمد جنتی.

در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم:" «بیشترین بار امانت سبک زندگی ایمانی، اعتقادات و استقامت یک ملت، بدوش آگاهان و زبدگان و زمامداران آن ملت است. هرگاه اینان با بصیرت، پاکدست، مؤمن، امانتدار، با استقامت و مدبّر بوده‌اند تحولات آن ملت، به جهت مثبت حرکت کرده و سازنده و پیش برنده و عزّت‌بخش خواهد بود و بالعکس، اگر فاقد این خصوصیات باشند، در تنزّل و عقب ماندگی و فساد جامعه تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به این نقش است که دشمنان نظام دینی جمهوری اسلامی، عمده هدف و آماج توطئه‌های خود را متوجه خواص جامعه می‌کنند تا ذهن و محاسبات آن‌ها را عوض کرده و از این طریق مردم را به سمت خواسته‌های خود سوق دهند.»

ویژگی‌های این کتاب عبارت‌اند از: تبیین تاریخ انقلاب اسلامی در قالب بررسی شخصیت‌های انقلاب، تأکید بر حوادث عبرت‌آموز انقلاب و مستند بودن در عین تحلیلی نبودن بررسی‌ها.

این کتاب در ۲۷۲ صفحه رقعی و با قیمت ۳۰ هزار تومان از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر و توسط سعید میرزایی تألیف شده است./826/د102/ق

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات