۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۶۵۰۰۹

آغاز ثبت نام دوره مجازی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری

آغاز ثبت نام دوره مجازی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری
ثبت نام دوره غیرحضوری (مجازی) طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه از ۱۰ مهر آغاز و تا تاریخ ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ثبت نام دوره غیرحضوری (مجازی) طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری از سوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه در سطوح مختلف، از تاریخ 10 مهر آغاز و تا تاریخ 15 مهر ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه پیشخوان حوزه در این طرح مطالعاتی ثبت نام کنند؛ لازم به ذکر است آزمون­ های این دوره مطالعاتی نیز به­ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این طرح، آثار منتخب شهید مطهری در طول 3 سال مورد مطالعه قرار خواهد گرفت که با توجه به سطح فراگیری مخاطبین و شرایط خاص این­ مدت، امکان کاهش یا افزایش آن نیز وجود دارد.

با توجه به تخصصی بودن برخی از آثار شهید مطهری (ره) در این طرح مطالعاتی، گزیده ­ای از آثار ایشان در نظر گرفته شده تا طلاب علاوه بر آشنایی با چارچوب اندیشه­ های شهید مطهری، بر ابعاد مختلف نظام معرفتی و منظومه فکری تسلط پیدا کنند.

لازم به ذکر است مخاطب این سیر، طلاب، دانشجویان، معلمان، مدیران فرهنگی و سایر اقشار علاقمند به مطالعه آثار شهید مطهری با سطح استعدادی متوسط و سطح معلومات دیپلم به بالا هستند.

گفتنی است اولویت در واگذاری شهرک های حوزوی از جمله امتیازات در نظر گرفته شده برای شرکت در این دوره مطالعاتی است که اساتید، فارغ التحصیلان و ممتازان طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با ارائه گواهی از معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آن بهره مند شوند./1350/پ203/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گل خانم برزگررواسجان
Iran, Islamic Republic of
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
مهمان
0
0