۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۶۵۱۷۹

فروش مجموعه آثار مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی با ۲۰ درصد تخفیف

فروش مجموعه آثار مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی با ۲۰ درصد تخفیف
مجموعه آثار مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. این طرح از فردا یکشنبه ۱۳ مهر به مدت یک هفته برقرار است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی هنری مصابیح‌الهدی؛ دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، طرح فروش محصولات این استاد اخلاق را با تخفیف 20 درصدی برای تمام محصولات درنظر گرفته است.

همچنین برای خرید بیش از 200 هزار تومان 25 درصد تخفیف به همراه ارسال رایگان را درنظر گرفته است. این طرح از فردا یکشنبه 13 مهر به مدت یک هفته برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات ارائه شده به سایت این مؤسسه در اینجا مراجعه کنند.

حسین صیامی مسئول پژوهش این مؤسسه در گفت‌وگویی گفت: این مؤسسه، با هدف حفظ و نشر آثار حضرت آیت‎الله ‎حاج‎آقا مجتبی‎تهرانی به اصرار شاگردان و ارادتمندان ایشان، در سال 1388 هـ.ش به‎ صورت رسمی آغاز به فعالیت کرد. آیت‌الله مجتبی تهرانی پس از بازگشت از نجف ‎اشرف به ایران، در سال 1350 هـ.ش برگزاری جلسات درس تفسیر و معارف اسلامی را آغاز کرد و تا پایان عمر پُر برکت ایشان ادامه داشت. بدین ‎ترتیب، ایشان گنجینه‎ای گرانبها از خود باقی گذاشت

وی افزود: مجموعۀ زحمات طاقت‌فرسای علمی ایشان، شامل سلسله جلسات اخلاق و معارف اسلامی (2000 جلسه)، اصول عقاید (200 جلسه)، سلسله مباحث سیر و سلوک إلی‎الله (560 جلسه)، مجموعه بیانات درباره  تفسیر قرآن کریم (500 جلسه) و تدریس تخصّصی دروس خارج فقه و اصول (3500 جلسه)، به‎صورت فیلم و صوت در خزانۀ مؤسسۀ مصابیح ‎الهدی محفوظ است. این‎ تمامی بیانات ایشان که حاصل سال‎ها غور و تدبّر در آیات کلام‎الله مجید و روایات ائمۀ معصومین (ع) بوده است، به‎نحوی شایسته در دسترس عموم علاقه‎مندان قرار خواهد گرفت./826/د102/ق

حاج آقا مجتبی تهرانی ,

 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات