۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۲۴۵
امام جمعه ازنا مطرح کرد؛

تبلیغ، رسالتی خطیر بر دوش حوزه و روحانیت

تبلیغ، رسالتی خطیر بر دوش حوزه و روحانیت
لرستان - حجت الاسلام سپهوند تبلیغ را رسالتی خطیر بر دوش حوزه و روحانیت عنوان کرد و گفت: تقویت فعالیت های فرهنگی سد راه آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی روحانیون شهرستان ازنا که در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: روحانیت در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه رسالت خطیری بر دوش دارد.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی و آگاه بودن نسبت بر مسائل و مشکلات روز جامعه افزود: روحانیت به عنوان امین مردم باید حضوری پر رنگ در جامعه و عرصه تبلیغی داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه به علت شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: نباید از انجام فعالیت های تبلیغی غافل شد، بلکه با بهره مندی از ظرفیت ها، فرصت و امکاناتی همچون فضای مجازی فعالیت های تبلیغی گسترش یابد.

حجت الاسلام سپهوند با تأکید بر اینکه تهدید فضای مجازی باید به فرصت تبدیل شود، خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های تبلیغی برای آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه ضروری است.

وی تبلیغ را سد راه آسیب های اجتماعی خواند و بیان داشت: آگاهی بخشی به جوانان در کاهش آسیب ها و جلوگیری از رواج هجمه های فرهنگی مؤثر است./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات