۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۳۰۴

استقبال از خاطرات دفاع مقدس در نمایشگاه مجازی

استقبال از خاطرات دفاع مقدس در نمایشگاه مجازی
استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس ادامه دارد. در این ایام عناوینی که در قالب خاطرات دفاع مقدس نوشته شده‌اند، بیش از دیگر گونه‌های ادبی مورد توجه مخاطب بوده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان «روشنای خاطره‌ها» با مشارکت چهار ناشر و با ارائه عناوینی از دیگر ناشران دفاع مقدس از اولین روز هفته دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده است. این نمایشگاه که تا اربعین حسینی ادامه دارد، هزار عنوان کتاب در گونه‌های مختلف ادبیات دفاع مقدس را در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به این حوزه قرار داده است.

انتشارات سوره مهر، شهید کاظمی، 27 بعثت و روایت فتح چهار ناشر اصلی این نمایشگاه هستند. آثار این ناشران در قالب‌های مکتوب و کتاب صوتی به مخاطبان عرضه شده است.

طی روزهای اخیر استقبال از این نمایشگاه رضایت‌بخش اعلام شده است. در میان عناوین عرضه شده نیز گونه خاطرات دفاع مقدس بیشترین اقبال را در میان مخاطبان داشته‌اند. کتاب‌هایی چون «سلام بر ابراهیم»، «دختر شینا»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «فرنگیس»، «آن بیست و سه نفر»، «یک محسن عزیز»، «قصه دلبری»، «پایی که جاماند» و «سه دقیقه تا قیامت» جزو کتاب‌هایی است که در این ایام بیشترین فروش را داشته‌اند. همچنین کتاب «مربع‌های قرمز»، خاطرات حاج حسین یکتا، همچنان در صدر فروش این نمایشگاه قرار دارد. تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این اثر چندی پیش رونمایی شد.

خاطرات دفاع مقدس چند سالی است که پررنگ‌تر از دیگر گونه‌های ادبی در حوزه ادبیات دفاع مقدس به کار خود ادامه می‌دهد. تأکید رهبر معظم انقلاب بر ثبت خاطرات جنگ و همچنین از دست رفتن برخی از راویان، سبب شد تا نهضتی در جهت ثبت خاطرات دفاع مقدس شکل گیرد. انتشار آثار متنوع در این زمینه سبب شد تا توجه نسل جوان به این زمینه بیشتر شود.

خرید از نمایشگاه «روشنای خاطره‌ها» با 20 درصد تخفیف و با ارسال رایگان به سراسر کشور صورت خواهد گرفت./826/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات