۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۶۵۳۰۶
امام جمعه کنگاور:

اربعین امسال موکب ها در خدمت رسانی به محرومان فعال شوند

اربعین امسال موکب ها در خدمت رسانی به محرومان فعال شوند
کرمانشاه - امام جمعه کنگاور گفت: گرچه به خاطر کرونا پیاده روی اربعین تحت الشعاع قرار گرفته است اما اربعین امسال موکب ها می توانند در خدمت رسانی به محرومان فعال شوند.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: هرکس که حسینی ست حقیرش مشمار، در رتبه کبیر است صغیرش مشمار.

امام جمعه شهرستان کنگاور اظهار داشت: امسال گرچه به خاطر مهمان ناخوانده کرونا پیاده روی اربعین تحت الشعاع قرار گرفته است، اما عشق حسینی هیچ وقت تمامی نخواهد داشت و عاشقان حسین(ع) هم خسته نخواهند شد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: خادمان این امام عزیز و مدیران و اعضای موکب های صلواتی اربعین نباید امسال خدمت به عشاق حسین(ع) را تعطیل کنند، حال اگر زائران پیاده روی اربعین نداریم اما شیعیان حسینی به خاطر ویروس کرونا مشکلات عدیده دارند که موکب ها می توانند به این محرومین کمک رسانی کنند.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه در ایام باید تمام تلاش خود را برای کمک به هم نوعان داشته باشیم، اظهار داشت:دفتر امام جمعه کنگاور که از ابتدای دستور ولی امر مسلمین مبنی بر اجرای رزمایش مواسات جزء اولین فعالان خدمت رسانی به محرومین بوده است تاکنون ۶۵ رزمایش مواسات را انجام داده و مورد تقدیر تلفنی دفتر رهبر معظم هم قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: چه کار زیبایی خواهد بود اگر به عشق حسین(ع) درب خانه مستمندی نواخته شود، لبخند برلبان یتیمی بنشیند، دل افراد محروم شاد شود و از محل کمک های مردمی و هیئات بسته هایی آماده گردد و به آنها تقدیم گردد، آری می شود موکب ها را فعال نمود و اینگونه خدمت رسانی عاشقانه انجام داد./1400//310/خ

ارسال نظرات