۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۶۵۳۳۰
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی:

وحدت و مقابله با تفرقه اولویت استان کردستان است

وحدت و مقابله با تفرقه اولویت استان کردستان است
کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان وحدت و مقابله با تفرقه را نخستین و اصلی ترین اولویت دانست و گفت: بکارگیری نیروهای توانمند، جوان و تازه نفس باید ملاک عمل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه و جماعت شهرستان های مریوان و سروآباد اظهار داشت: مردم استان کردستان قبل از آغاز جنگ تحمیلی در برابر گروهک های تجزیه طلب ایستاده اند و هم اکنون نیز این ایستادگی ادامه  دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه این ایستادگی مردم انقلابی کردستان هنوز هم به قوت خوت باقی است، بیان داشت: اسلام دین جهاد و ایثار است، حال این ایثار می تواند ایثار جان باشد یا ایثار مال که مردم کردستان هر دو نمونه ایثار را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشت مادی به جبهه های جنگ شتافتند و تنها هدف آنها دفاع از اسلام و انقلاب بود و این امر را با خون خود ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: طبق آمارهای مستند 3 هزار شهید دوران دفاع مقدس هنوز پکیرشان پیدا نشده است که این نشان دهنده اوج جانفشانی جوانان این مملکت در برابر دشمنان است.

وی عنوان داشت: بنده اکثر امور تبلیغی‌ خود را در مناطق مرزی بوده ام و زندگی در عین وحدت با برادران اهل سنت در مناطق مرزی را همواره به عنوان اصلی مهم مد نظر قرار داده‌ام.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود گفت: بنده قبل از قبول مسؤولیتم در کردستان به خوبی این استان را می شناختم و امروز اعلام می کنم که کلمه نخستین ما وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه تکریم علمای دین اولویت و خط قرمز ماست اظهار داشت: تلاش ما این است که با انجام کارهای تحقیقاتی افراد و نیروهای توانمند در سطح استان کردستان را برای انجام کارهای بزرگ انتخاب کنیم.

وی وحدت و مقابله با تفرقه را نخستین و اصلی ترین اولویت در این استان دانست و بیان کرد: بکارگیری نیروهای توانمند، جوان و تازه نفس باید ملاک عمل قرار گیرد ما نیز در این راستا تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: باید اذعان کرد که من و شما نمی توانیم جلوی تورم و کرونا را بگیریم، ولی می توانیم با سعه صدر بخش زیادی از بار روانی در جامعه را کاهش دهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: رفع مشکلات اقتصادی علما و طلاب استان کردستان از دیگر اولویت‌هایی است که مد نظر قرار خواهد گرفت و از هر ظرفیتی که امکان داشته باشد بهره خواهیم گرفت تا به این هدف برسیم./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
من معتقدم کوچک جلوه دادن تحریم های جدید آمریکا و به صفر رساندن صادرات نفت ایران مصداق کامل، تحریف است.
0
0