۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۶۲۴۲۶
معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب:

رهبر انقلاب هرگونه اهانت به مقدسات مذاهب را شرعا حرام می دانند

رهبر انقلاب هرگونه اهانت به مقدسات مذاهب را شرعا حرام می دانند
کردستان - معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خویش هرگونه اهانت به مقدسات مذاهب چه از سوی شیعه و چه سنی را شرعا حرام می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: استان کردستان در طول عمر انقلاب اسلامی شهدای بسیاری همانند شهیدان شیخ‌الاسلام، برهان عالی، ملاحیدر فهیم، حسن مدنی فرد، فرشته و.... را تقدیم این انقلاب کرده است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: در سفری که مقام معظم رهبری به استان کردستان داشتند مقرر شد که خدمات و تعامل کُردها و اسلام و ایران به صورت کتابی منتشر شود، بنابراین از همه اهالی فرهنگی کردستان می خواهیم که به فکر انتشار این کتاب باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نگاه رهبر معظم انقلاب به کردستان بسیار خاص است، ایشان همواره کردستان را استانی فرهنگی، سرزمین مجاهدت های خاموش و سرزمین وفاداری می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با اشاره به اینکه تفرقه باعث تضعیف جهان اسلام خواهد شد، گفت: امروز همه به عینه می بینیم که خداوند در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در کنار ما بوده است و این نظام را از توطئه های بی شمار دشمنان در امان نگه داشته است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: رهبر معظم اسلامی به کرار در سخنرانی های خویش هرگونه اهانت به مقدسات مذاهب چه از سوی شیعه و چه سنی را شرعا حرام می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان حفظ وحدت و برادری را رسالت و وظیفه بزرگ علما و روحانیون دین دانست و گفت: اکنون شاهد وحدت و برادری خوبی در کشور به ویژه در استان کردستان هستیم، پس باید قدردان این مهم باشیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: علما به عنوان میراث دار انبیا و پیامبران شناخته می شوند و همین امر رسالت و وظیفه دینی و انسانی آنها را صدچندان کرده است، بنابراین باید در انجام این وظیفه بسیار خطیر تمام تلاش خود را داشته باشند./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات