۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۶۵۳۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تفکر بسیجی تنها سرمایه نجات کشور است

تفکر بسیجی تنها سرمایه نجات کشور است
اصفهان - آیت الله سلیمانی مدیریت امروز کشور را مرهون نظام و تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز تفکر بسیجی در مجموعه نیروی مقاومت بسیج سپاه، تنها سرمایه نجات کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش ظهر امروز در دیدار جداگانه با رییس و کارکنان پست کاشان و اعضای مجمع بسیج اندیشه ورز ماهر کاشان گفت: هیچکدام از کارگزاران نظام در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سابقه مدیریتی در سطح کلان کشور را نداشتند.

به گفته وی در ابتدای انقلاب اسلامی آن‌هایی که از قبل تجربه مدیریتی داشتند برای نظام مفید نبودند و آن‌هایی هم که برای نظام مفید بودند تجربه مدیریتی نداشتند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تجربه‌ای که در ادامه برای نظام مفید بود تجاربی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست آمده و به عنوان سرمایه‌های آینده نظام مطرح شدند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: در نظام مدیریتی کشور فراز و فرود‌ها و آزمون و خطا‌های زیادی داشته ایم تا امروز که به یک تجربه مدیریتی قابل قبولی رسیده ایم.

وی مدیریت امروز کشور را مرهون نظام و تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز تفکر بسیجی در مجموعه نیروی مقاومت بسیج سپاه، تنها سرمایه نجات کشور است.

به گفته وی سمبل بسیج چفیه‌ای است که بر دوش رهبر معظم انقلاب اسلامی است که دلدادگان به این تفکر خواستار این چفیه به عنوان تبرک هستند و امروز این تفکر فراگیر همه اصناف و اقشار را در بر گرفته است.

وی ادامه داد: نخبگان تفکر بسیجی در کاشان باید موضوعات کلیدی و اولویت دار شهرستان را استخراج و در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه نظام نوپای انقلاب اسلامی به برکت اندیشه امام و حمایت مردم به پیروزی رسید، گفت: سرمایه انسانی با تجربه و متخصص بزرگترین سرمایه انسانی جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله سلیمانی همچنین در دیدار رییس و کارکنان پست کاشان ابراز کرد: رشد و بالندگی و ارتقاء خدمات مراکز خدماتی از جمله پست به اندازه‌ای باشد که مردم برای انجام کار‌های روزمره نیاز به تردد برای انجام خدمات حضوری نداشته باشند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در کاشان از پست به عنوان مطمئن‌ترین و سریع‌ترین سازمان خدماتی به مردم نام برد و گفت: فرهنگ پست در جامعه امروز باید تبیین شود.

آیت الله سلیمانی بر تبیین جایگاه سازمان خدماتی پست در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: نقش تشکیلات بی ادعای پست باید به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه هر واحد مسکونی دارای انواع کد‌های سازمان‌های خدمات شهری آب و برق و تلفن و گاز، است، ابراز داشت: برای چابکی امور، سازمان‌های خدمات شهری با برون سپاری خدمات خود به پست در قالب یک واحد مطمئن خدمات دهی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: با برون سپاری فعالیت‌های سازمان‌های متعدد خدماتی به پست ضمن سرعت در کار‌ها صرفه جویی در امور این سازمان‌ها را نیز به همراه خواهد داشت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
آیت الله سلیمانی به لزوم ارائه خدمات سازمان‌های خدمات شهری در قالب خدمات پستی اشاره کرد و گفت: پست مطمئن‌ترین و سریعترین سازمان خدماتی است.

حسین انصاری مقدم رییس اداره پست کاشان نیز ابتدای این دیدار بیان کرد: درحال حاضر حدود ۸۰ واحد پستی در شهرستان کاشان فعالیت دارند که از این تعداد ۴ واحد دولتی، ۱۸ دفتر پیشخوان، ۱۲ نمایندگی شهری، ۲۲ نمایندگی روستایی و ۲۴ آی سی تی روستایی مسؤولیت دریافت و ارسال مرسولات پستی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ مرسوله پستی وارد شهرستان کاشان شده و ۲ هزار و ۳۰۰ مرسوله نیز به سراسر کشور صادر شده است، گفت: در شش ماهه اول سال جاری در مجموع ۳۹۰ هزار مرسوله وارده و ۳۴۸ هزار مرسوله پستی نیز به سراسر کشور صادر شده است.

به گفته وی در شش ماهه اول سال جاری بالغ بر ۵ هزار سیم کارت سرپرست خانوار توسط پست توزیع شده و بالغ بر ۲۱ هزار ابلاغیه دادگستری به مردم شهروندان کاشانی ابلاغ شده است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات