۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۶۵۳۷۴
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

رمز تأثیرگذاری فعالیت‌های تبلیغی در استمرار آن است

رمز تأثیرگذاری فعالیت‌های تبلیغی در استمرار آن است
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مؤسسات فرهنگی،مؤثرترین جایگاه برای فعالیتهای تبلیغی هستند،گفت: رمز تأثیرگذاری فعالیت های تبلیغی در استمرار آن است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در خلال بازدید از مؤسسه فرهنگی تبلیغی علمدار، از زحمات این گروه فرهنگی تبلیغی تشکر کرد و حمایت از چنین مؤسساتی را وظیفه ذاتی دفتر تبلیغات اسلامی دانست.

وی، تهیه و تدوین چشم انداز فعالیت های تبلیغی را امری مهم برشمرد و گفت: داشتن چشم انداز تبلیغی برای ۵ سال آینده از لوازم فعالیت مؤسسات فرهنگی و تبلیغی می باشد؛ مسئولین مؤسسات باید تهیه و تدوین این چشم انداز را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند تا بتوانند به عنوان مثال بگویند آسیب های اجتماعی موجود در محله مورد نظر فعالیتشان بعد از گذشت ۵ سال برطرف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: تجربه بازدیدهای میدانی از مکان های تبلیغی ثابت کرده است که مؤسسات فرهنگی، مؤثرترین جایگاه برای فعالیت های تبلیغی می باشد.

وی افزود: در سال گذشته برنامه های زیادی برای حضور مبلغان در مدارس تهیه و تدوین شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مساجد، عملاً حضور مبلغان در این دو مکان منتفی گردید، در نتیجه بهترین و مؤثرترین مکان ها برای فعالیت های تبلیغی و ارتباط با مخاطبین، مؤسسات فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد به استمرار فعالیت های تبلیغی اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی فعالیت های تبلیغی می توانند نافع باشند که به صورت مستمر صورت گیرند؛ فعالیت مؤسسات تبلیغی به دلیل استمرار فعالیت هایشان به مراتب سودمندتر از اعزام های مناسبتی می باشد.

وی، ارزیابی مدیران گروه های تبلیغی از فعالیت های خود و اعضای گروه را امری مهم در بالا بردن راندمان فعالیت های تبلیغی برشمرد و خاطرنشان کرد: اینکه مسئول یک مؤسسه بتواند از فعالیت های خود و نیروهای تحت امر خود ارزیابی کند، یک کار بسیار عالی در بالا بردن راندمان فعالیت های تبلیغی آن مؤسسه خواهد بود؛ با ارزیابی می توان نقاط ضعف گروه را شناخت و در صدد برطرف کردن آن برآمد.

گفتنی است در ادامه این بازدید، حجت الاسلام اخوان «مدیر گروه تبلیغی علمدار» به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در این گروه در چند سال اخیر پرداخت./822/د102/ف

ارسال نظرات