۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۶۵۴۰۸
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مدارس علمیه استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

مدارس علمیه استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: برای حفظ سلامت طلاب مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا و نیز ضرورت حفظ سلامت طلاب و اساتید حوزوی، مدارس علمیه استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه بخشی از طلاب به صورت قرنطینه در مدارس علمیه حضور دارند، گفت: بنا بر صلاحدید بخشی از طلاب به ویژه طلاب پایه اول در مدارس علمیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: بخش دیگری از طلاب به صورت غیرحضوری امور درسی خود را پیگیری می کنند و از طریق فضای مجازی در جریان مسائل آموزشی هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: تصمیم گیری درباره وضعیت مدارس علمیه کرمانشاه منوط به دستورالعمل های ستاد استانی مبارزه با کرونا است و فعلا این وضعیت در مدارس این استان حاکم خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم که مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در کاهش و از بین رفتن این ویروس منحوس و بازگشتن اوضاع به وضعیت عادی کادر درمانی و پزشکی را یاری کنند./1400//310/خ

ارسال نظرات