۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۶۵۴۱۶
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

نسخه درمان وضعیت کنونی کشور باید در داخل جستجو شود

نسخه درمان وضعیت کنونی کشور باید در داخل جستجو شود
کرمانشاه - حجت الاسلام رحمان صابری گفت: نسخه درمان وضعیت کنونی کشور تنها در داخل پیدا می شود و دل بستن به کمک و یاری بیگانگان خواب آشفته ای است.

حجت الاسلام رحمان صابری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به اینکه توسعه انقلاب اسلامی تنها با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل تعبیر است، اظهار داشت: به جرأت می توان گفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ و ودیعه ای الهی برای ملت ایران است.

استاد حوزه علمیه مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه گفت: در این سال های پرتلاطم انقلاب که معلول دشمنی معاندان داخلی و خارجی است، این بیانات و فرمایشات رهبری است که همیشه رهگشا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از افراد ساده لوح تغییر وضعیت کنونی اقتصاد را منوط به ارتباط با کشورهای مستکبر و بیگانه می دانند، افزود: شاید بخشی از وضعیت کنونی کشور در حوزه اقتصاد معلول تحریم های دشمنان باشد، ولی باید اذعان کرد که برخی از سهل انگاری ها و... در داخل کشور باعث ایجاد این وضعیت شده است.

حجت الاسلام صابری عنوان کرد: بنابراین نسخه درمان وضعیت کنونی کشور تنها در داخل پیدا می شود و دل بستن به کمک و یاری بیگانگان خواب آشفته ای است که نه تنها کمکی به وضعیت مملکت نمی کند، بلکه خود می تواند زمینه ساز نفوذ تدریجی دشمنان در کشور گردد.

استاد حوزه علمیه مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه گفت: برای نمونه امسال از سوی امام خامنه ای سال «جهش تولید» نامگذاری شد که این نامگذاری از روی تدبیر رهبری صورت گرفت، ولی باید اذعان کرد که برخی از دولتمردان در اجرایی کردن این امر سهل انگاری و کوتاهی می کنند که باید جوابگوی ملت ایران باشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکیدات بسیاری بر مقوله اقتصاد فرهنگ و اقتصاد دارند، اظهار کرد: توسعه و رشد اقتصاد و فرهنگ از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بنابراین همه باید به ندای حق معظم له لبیک بگوییم تا ان شاء الله شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این انقلاب در منطقه و جهان باشیم.

حجت الاسلام صابری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیاری از توطئه های منطقه ای تنها برای تضعیف ایران و جبهه مقاومت است، گفت: متاسفانه رهبران ساده لوح برخی از کشورهای اسلامی وضعیت و سرنوشت جهان اسلام را به سمت نگران کننده ای می برد، این کشورها بدون هیچ دوراندیشی دست دوستی به سمت دشمن شماره یک جهان اسلام؛ یعنی رژیم غاصب اسرائیل دراز می کنند.

استاد حوزه علمیه مدرسه عالی آیت الله بروجردی کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملکرد سیاسی دولت های امارات، بحرین و... در قبال اسرائیل غاصب را باید به نوعی خیانت به آرمان های اسلام و ملت فلسطین تعبیر کرد./1400//302/خ

ارسال نظرات