۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۶۵۴۲۶

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با رهبران مقاومت فلسطین دیدار کردند

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با رهبران مقاومت فلسطین دیدار کردند
یک هیأت از جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین،در بیروت با رهبران مقاومت فلسطین دیدار کرد؛ دیداری که از آن تحت عنوان هسته اولیه اتحاد گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی یاد شد.
به گزارش سروس بین الملل خبرگزار رسا، هیأتی از ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با شماری از رهبران گروههای مقاومت فلسطین در بیروت دیدار کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، پس از امضای توافق عادی‌سازی روابط منامه با رژیم صهیونیستی، این نخستین بار است که چنین دیداری بین گروه‌های مقاومت فلسطین و این ائتلاف بحرینی صورت می‌گیرد.

یکی از رهبران این ائتلاف گفت که اعضای هیأت بحرینی با «زیاد نخاله» دبیر کل جهاد اسلامی، «فتحی أبو العردات» دبیر جنبش فتح، نمایندگان سازمان آزادی‌بخش فلسطین در لبنان، و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار کردند.

رهبران گروه‌های مقاومت ضمن قدردانی از مواضع اصولی ملت بحرین در قبال مسئله فلسطین، از میزان مخالفت گسترده مردمی با عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها و همبستگی با ملت فلسطین تشکر کردند.

به گزارش المیادین، این هیأت، یک نامه از مجلس شورای ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه به رهبران گروههای مقاومت تسلیم کرد که محتوای آن مشخص نیست.

یکی از رهبران ائتلاف ۱۴ فوریه گفت که این دیدار، «هسته اولیه برای اتحاد گروههای مقاومت علیه خیانت رژیمهای خلیج [فارس] به مسئله اصلی امت اسلامی و عربی و مقابله با خیز این رژیم‌ها برای عادی‌سازی» خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد، ملت بحرین با وجود «زخم‌ها، سرکوب رژیم و تلاش برای فشار به جنبش مردمی مخالف عادی‌سازی، از مسئله فلسطین دست برنداشته و نخواهد داشت».

تظاهرات مردمی در رد عادی‌سازی روابط منامه و تل‌آویو همچنان ادامه دارد و معترضان شعارهایی علیه سیاست‌های رژیم آل خلیفه سر می‌دهند.

فعالان بحرینی در شبکه‌های اجتماعی نیز کمپین «بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی» و «عادی‌سازی، خیانت است» را کلید زده بودند.
ارسال نظرات