۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۵۱۲۲

حمایت دولت عراق از حقوق مشروع ملت فلسطین

حمایت دولت عراق از حقوق مشروع ملت فلسطین
دولت حمایت بر موضع اصولی خود مبنی بر حمایت از مبارزات مشروع ملت فلسطین برای بازپس‌گیری حقوق غصب‌شده خود تاکید کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، وزارت خارجه عراق با انتشار بیانیه‌ای از مبارزات ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع خود حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است که موضع عراق در حمایت از مبارزات ملت فلسطین برای رسیدن به حقوق مشروع خود از جمله حق سرنوشت، حق بازگشت آوارگان و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتخی قدس شریف غیرقابل تغییر است.

فرستادگان حاکمان امارات و بحرین شامگاه سه شنبه 25 شهریور همزمان با سالگرد جنایت هولناک صهیونیست‌ها در کشتار فجیع کودکان و زنان فلسطینی در اردوگاه صبرا و شتیلا، توافق ننگین سازش را با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بانی اصلی سازش در کاخ سفید امضا کردند.
 
در 13 آگوست امارات با رژیم صهیونیستی با میانجگری « دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به توافق رسیدند. توافق عادی‌سازی بحرین با رژیم صهیونیستی یک ماه پس از اعلام سازش امارات با این رژیم، انجام شد.
 
بعد از اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیاری از گروه‌ها و رهبران فلسطینی اقدام امارات و بحرین را خیانتی بزرگ به ملت مسلمان و خنجری بر پشت ملت فلسطین دانستند./د102/ف
ارسال نظرات