۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۶۵۴۴۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه:

بهترین نوع تربیت اسلامی کودکان در سایه تعالیم قرآنی محقق می‌شود

بهترین نوع تربیت اسلامی کودکان در سایه تعالیم قرآنی محقق می‌شود
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام بهشتی فر با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی انس با قرآن کریم از سنین کودکی، گفت: بهترین نوع تربیت اسلامی کودکان در سایه تعالیم قرآنی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه، امروز در بازدید از خانه قرآنی مکتب الزهرا (س) بشرویه که باهدف بررسی فعالیت‌های آموزشی مراکز قرآنی و آشنایی از میزان توانمندی علمی و دینی آن‌ها انجام شد، بر تداوم برنامه‌های محتوایی و قرآن محور در جامعه تأکید کرد.

وی گفت: اگر خواهان جامعه‌ای سالم و منطبق بر ارزش‌های انسانی هستیم و می‌خواهیم که آحاد مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان ما به‌سوی کمال و ترقی مادی و معنوی پیش روند، باید بدانیم که بهترین راه تربیت اسلامی جامعه ما و کودکانمان در سایه تعالیم قرآنی محقق می‌شود.

این مسؤول با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی انس با قرآن کریم از سنین کودکی، گفت: بهترین نوع تربیت اسلامی کودکان در سایه تعالیم قرآنی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی فر ادامه داد: قرآن از حین تولد انسان تا زمان وفات او برنامه زندگی ارائه کرده که همه از یک منبع به نام وحی سرچشمه می‌گیرد و آشنایی با این برنامه الهی و تعالیم حیات‌بخش آن می‌تواند زمینه تربیت و رستگاری و سعادت و دنیا و آخرت را برای بشر به ارمغان بیاورد.

وی تصریح کرد: بر این اساس همه پدران و مادران و به‌ویژه معلمان و مربیان قرآن باید با یادگیری این برنامه انسان‌ساز با استفاده از جدیدترین سبک‌ها و روش‌ها و ابزارهای روز با زبان کودکانه زمینه تربیت قرآنی را محقق کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه اضافه کرد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش‌ازپیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.

گفتنی است، در این بازدید سرکار خانم بیابانی، مدیر خانه قرآنی مکتب الزهرا (س) بشرویه گزارشی را به ریاست اداره تبلیغات اسلامی ارائه داد و در پایان از قرآن آموزان این مرکز قرآنی توسط حجت‌الاسلام بهشتی فر با اهدای جوایزی تجلیل شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات