۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۶۵۴۵۲
مدیر حوزه علمیه کردستان خبر داد؛

تعطیلی مدارس علمیه کردستان تا عادی شدن شرایط کرونایی

تعطیلی مدارس علمیه کردستان تا عادی شدن شرایط کرونایی
کردستان - مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: طبق جلساتی که با مدیران مدارس علمیه کردستان داشتیم، تصمیم به تعطیلی مدارس علمیه این استان تا عادی شدن وضع گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، عنوان کرد: بیش از 8 ماه است که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده و امیدواریم این وضعیت هرچه سریعتر رفع شود.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: همه گیری این ویروس باعث شده در این مدت فعالیت های آموزشی در مدارس علمیه کشور و استان کردستان دستخوش تغییرات وسیعی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ادامه داد: در سال تحصیلی جدید نیز شاهد اپیدمی کرونا در کردستان هستیم، بنابراین طبق جلساتی که با مدیران مدارس علمیه این استان داشتیم، برای حفظ سلامت طلاب و اساتید تصمیم های خاصی اتخاذ شد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود عنوان داشت: براساس تصمیم گیری های صورت گرفته و نیز با توجه به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، تمامی مدارس علمیه سطح استان کردستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: بنابراین طلاب جدید الورود و پایه اول در صورت ضرورت می توانند به صورت حضوری در سر کلاسها حاضر شوند و البته باید تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت جامع از سوی طلاب رعایت شود و دیگر پایه ها باید به صورت مجازی آموزش ها را ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر تاکید کرد: ان شاء الله با همکاری خوب جامعه در بحث مبارزه با کرونا در آینده ای نزدیک شاهد بازگشایی مجدد مدارس علمیه و دیگر مراکز آموزشی در سطح استان کردستان باشیم./1401/ت210/ب1

ارسال نظرات