۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۴۶۸
امام جمعه کرمانشاه:

بالا بودن نرخ بیکاری در کرمانشاه غیرقابل توجیه است

بالا بودن نرخ بیکاری در کرمانشاه غیرقابل توجیه است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: چرا باید با وجود این همه منابع خدادادی، اراضی کشاورزی، مرزها و بازارچه های مرزی نرخ بیکاری در کرمانشاه تا این حد بالا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در در نشست بنیاد مهدویت کرمانشاه که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای این مجمع برگزار شد، اظهار داشت: باید با استفاده از پتانسیل های موجود در کرمانشاه برنامه های بنیاد مهدویت در این استان را بیش از پیش تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کرمانشاه نسبت به دیگر استانهای کشور وضعیت خاص و ویژه ای دارد، ولی با این وجود متاسفانه از این موقعیت استفاده خاصی نمی شود، از این رو امیدواریم که مسؤولان قدر این همه منابع در استان را بدانند و وارد میدان عمل شوند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید ظرفیت های کرمانشاه مدیریت شود، گفت: براساس آمارهای موجود بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، میزان بیکاری در سطح استان کرمانشاه و شهرستان های تابع بالاتر از میانگین کشوری است که این وضعیت باید توسط دولتمردان و مسؤولان اصلاح شود.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: چرا با وجود این همه منابع خدادادی، اراضی کشاورزی، مرزها و بازارچه های مرزی و... نرخ بیکاری در کرمانشاه تا این حد بالا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تقویت و شناسایی بیشتر بنیادهای بین المللی مهدویت و غدیر در استان کرمانشاه باید یکی از برنامه های فرهنگی ما باشد.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تقویت این مراکز برای شناسایی استعدادهای استانی بسیار مهم است و این که بتوانیم از طریق برنامه های اصولی این مراکز جوانان استان را به معنویت هدایت کرده و طریق درست الهی را به آن ها آموزس دهیم.

در ادامه این نشست، بهروز همتی؛ مدیر بنیاد بین المللی مهدویت در سخنانی گزارشی از برنامه های این بنیاد ارائه کرد./1400/پ202/ب1

ارسال نظرات