۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۶۵۴۸۷
مدیر حوزه علمیه خواهران همدان مطرح کرد؛

اراده و توکل؛ لازمه موفقیت های آموزشی و تهذیبی طلاب

اراده و توکل؛ لازمه موفقیت های آموزشی و تهذیبی طلاب
همدان - مدیر حوزه علمیه خواهران همدان گفت: از ویژگی های مهم طلاب، اراده و توکل است که این ویژگی ها سبب پیشرفت طلبه در امور آموزشی و تهذیبی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ام کلثوم امیدی امروز در نشست درس اخلاق مدرسه علمیه خواهران شهرستان بهار همدان اظهار داشت: شهدا جزء افراد و مخلوقاتی هستند که خداوند متعال توجه خاصی به آنها داشته و دارد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: بنابراین ضروری است که در هر جلسه ای از این شهیدان و دیگر ایثارگران نام ببریم و جلسات خود را به نام این عزیزان مزین کنیم.

این استاد حوزه علمیه استان همدان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: کسانی که به عنوان طلبه و سرباز امام زمان (عج) پای در حوزه های علمیه می گذارند وظایف بسیار سنگینی برعهده خواهند داشت که باید به نحو احسن آنها را انجام دهند.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان به این اهداف اشاره کرد و افزود: طلبه باید در دوران حضور در حوزه علمیه ابتدا اهداف خود را مشخص کند و بعد از آن به دوره دوم یعنی دوره ثمردهی اجتماعی برسد.

امیدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از ویژگی های مهم طلاب، اراده و توکل است که این ویژگی ها باعث پیشرفت طلبه در امور آموزشی و تهذیبی خواهد شد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه اراده جوهر انسانیت است، گفت: طلاب باید بدانند راهی که انتخاب کرده اند دارای فراز و نشیب های فراوانی است، از این رو با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام می توانند این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارند.

این استاد حوزه علمیه استان همدان در پایان سخنان خود اظهار داشت: شما طلاب به عنوان الگو در جامعه اسلامی و دینی شناخته می شوید، از این رو باید مراقب کردار و رفتار خود باشید تا مایه سربلندی اسلام و شیعه شوید./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات