۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۶۵۴۹۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است

همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی به اهمیت تربیت و پرورش نسلی انقلابی در مدارس تأکید کرد و گفت: از ظرفیت حوزه علمیه باید در مدارس استفاده شود.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تحصیل در 13 مدرسه علمیه برادران لرستان به صورت مجازی و حضوری برقرار است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به جذب طلاب جدیدالورود خاطرنشان کرد: تلاش ما در پذیرش جوانان نخبه و با استعداد و جوانان تحصیل کرده از دانشگاه فرهنگیان بوده است.

وی کیفیت محوری را ملاک پذیرش خواند و ادامه داد: رفع مشکلات و بررسی دغدغه طلاب، مبلغان و اساتید از اولویت های حوزه علمیه است و مورد بررسی و پیگیری است.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه به همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اشاره کرد و اذعان داشت: همکاری این دو نهاد در تربیت و پرورش جوانانی انقلابی و آینده ساز مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای تربیت اسلامی نسل نو ضرورتی انکار ناپذیر بوده و باید از ظرفیت مبلغان حوزه در آموزش و پرورش استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: فعالیت حوزه علمیه و بهره مندی از این ظرفیت در مدارس آموزش و پرورش جلوی نفوذ فرهنگی دشمنان را گرفته و سد راه هجمه و نفوذ آنها خواهد شد.

وی یادآور شد: مبلغان حوزه در مدارس فعالیت دارند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحصیل آنلاین دانش آموزان، مبلغان با راه اندازی کانال های تبلیغی گفتمان های دینی را به صورت مجازی در جمع دانش آموزان و خانواده های آنان برگزار می کنند./9451/ت302/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات