۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۶۵۴۹۹

جلسه بررسی وضعیت توانمندسازی و کار آفرینی خانواده طلاب برگزار شد

جلسه بررسی وضعیت توانمندسازی و کار آفرینی خانواده طلاب برگزار شد
خوزستان - جلسه بررسی وضعیت توانمندسازی و کار آفرینی خانواده طلاب، در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه‌ مشترک بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خوزستان امروز در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور ارسلان غمگین، مدیر کل اداره کار و تعاون استان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان و معاونت‌های اداره کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.

در این نشست وضعیت توانمندسازی و کار آفرینی خانواده طلاب در استان خوزستان بررسی شد و در ادامه با اعلام همکاری مدیر کل اداره کار و تعاون استان در راستای شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه‌ کار آفرینی، توانمندسازی و اشتغال طلاب، آموزش و حمایت از طلاب کارآفرین و اعضای تعاونی ها، جلسات مشترکی با حضور تمام معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خوزستان برگزار شد.

در پایان حجت الاسلام  کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان از زحمات موثر و مستمر اداره کار و تعاون خوزستان قدردانی کرد.

در حاشیه این نشست، کتاب جهش تولید که برای اولین بار در کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، تدوین شده است توسط مدیر کل اداره کار و تعاون استان به مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان اهدا شد./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات