۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۶۵۵۱۱
امام جمعه رزن:

کارشکنی در روند مقابله با کرونا پایمال کردن حقوق مردم و جامعه است

کارشکنی در روند مقابله با کرونا پایمال کردن حقوق مردم و جامعه است
همدان - حجت الاسلام منصوری گفت: کارشکنی در روند کار کادر درمانی در مقابله با کرونا به مانند پایمال کردن حقوق مردم و تضییع حق الناس است.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که شرایط کرونایی باعث شود حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مدارس و... به سمت تعطیلی بروند، بلکه باید این روند را مدیریت کنیم.

امام جمعه شهرستان رزن با تاکید بر اینکه کرونا مساله ای جدی برای همه افراد جامعه است، بیان داشت: کسی نمی تواند منکر خطرات بالقوه ویروس کرونا شود، ولی باید با مدیریت صحیح و درست بسیاری از بخش های جامعه را با روش های استاندارد در مقابل این بیماری اداره کنیم.

وی با اشاره به اینکه آغاز و پایان کرونا در هاله ای از ابهام است، بیان کرد: در این روزها شاهد اوج گیری موج سوم بیماری کرونا در کشور و استان همدان هستیم، ولی باید این واقعیت را پذیرفت که اتخاذ وضعیت منفعل در برابر این ویروس نه تنها باعث بهبود شرایط نخواهد شد، بلکه زمینه ساز شیوع بیشتر آن می شود.

حجت الاسلام منصوری در ادامه سخنان خود گفت: اکنون بخش آموزشی کشور به شدت متاثر از این ویروس منحوس شده است و باید اذعان کرد که فضای مجازی هرگز نمی تواند جایگزین کلاس های حضوری شود، ولی با توجه به واقعیت جامعه باید به دنبال راهکاری برای مدیریت این بحران باشیم.

امام جمعه شهرستان رزن تاکید کرد: ابهام در بحث کرونا و تعلیق فعالیت های آموزشی هر کدام به نوبه خود به ساختار آموزشی کشور ضربه خود را زده است، با این وجود هر وقت که بتوانیم در مقابل این وضعیت سیاست مناسب را اتخاذ کنیم می توانیم به آینده امیدوارتر باشیم.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: یکی از مشکلات حال حاضر کشور برمی گردد به عدم رعایت بخشی از جامعه در مقابله با کرونا، متاسفانه برخی از افراد بر این باورند که در مقابل کرونا مصونیت دارند که همین تفکر اشتباه باعث چنین وضعیتی در کشور شده است.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: کسانی که خود را در برابر این ویروس منحوس مصون می دانند به نوعی در روند کار کادر درمانی در مقابله با این بیماری کارشکنی می کنند که این امر به مانند پایمال کردن حقوق مردم و حق الناس است./1403/ت210/ب1

ارسال نظرات