۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۵۵۵۳
نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد؛

اشتغال؛ خواسته اصلی مردم از مسؤولان

اشتغال؛ خواسته اصلی مردم از مسؤولان
کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مردم کردستان شایسته خدمت اند، گفت: در دیدارهایی که با مردم داشته ام، بیشترین درخواست مردم، اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با بختیاری؛ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: بنده از اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به این حقیر برای این مسؤولیت سپاسگزارم و امیدوارم که در این مسؤولیت بتوانم موفق و منشا خدمت شایسته باشم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه روزانه مراجعاتی از سوی مردم به این دفتر داریم، گفت: به صورت روزانه برخی از شهروندان کردستانی برای پیگیری و رفع برخی از مشکلات خود به این دفتر مراجعه می کنند که بیشتر درخواست مراجعه کنندگان، بحث بیکاری و اشتغال است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از خصلت های مردم خوب کردستان، نجابت و کم توقعی آنان است، مردم این استان به اندک ها راضی هستند و این نشان از حیا و آبرومندی ساکنان این خطه از ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه مردم کردستان شایسته خدمت هستند، گفت: در دیدارهایی که با مردم چندین شهرستان کردستان داشته ام، بیشترین درخواست مردم، اشتغال بوده است، بنابراین لازم و بایسته است که دولتمردان در بحث اشتغال این استان کارهای ویژه ای انجام دهند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به خدمات قابل تقدیر کمیته امداد امام (ره) در کردستان عنوان کرد: با شناختی که بنده از مردم کردستان دارم، این مردم مردمانی وفادار به نظام هستند و با توجه به اینکه اهل سنت هستند، عشق به اهل بیت علیهم السلام در بین آنان موج می زند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون به خوبی نشان داده اند که مرزدارانی خوب و قدردان هستند و این مهم را در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید ثابت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنان خود خطاب به رییس کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: امیدوارم که حضور حضرتعالی زمینه ساز حل برخی از مشکلات مردم خوب و انقلابی استان کردستان شود./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات