۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۶۵۵۹۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

حرکت در مسیر سیره خاتم الانبیاء جهان اسلام را بیمه می کند

حرکت در مسیر سیره خاتم الانبیاء جهان اسلام را بیمه می کند
کرمانشاه - نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: اگر جهان اسلام در مسیر سیره خاتم الانبیاء حرکت کند، هرگز دچار مشکلی از سوی دشمنان نخواهد شد و جهان اسلام را بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست مشترک با حجت الاسلام فاضلی و محمدی؛ مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه اظهار داشت: باید پیامبر اسلام را محوری ترین عامل وحدت در جهان اسلام دانست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابراین باید پیروی از سیره رسول اکرم (ص) نصب العین تمامی مسلمین جهان قرار بگیرد، زیرا اگر جهان اسلام به معنای واقعی در مسیر سیره خاتم الانبیاء حرکت کند، هرگز دچار مشکلی از سوی دشمنان نخواهد شد و جهان اسلام را بیمه می کند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در سال های اخیر شاهد اوج گرفتن توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان جهان اسلام بوده ایم، بنابراین اکنون بیشتر از هر زمان دیگری جهان اسلام نیازمند وحدت و انسجام است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود با تقدیر از فعالیت های مسؤولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه عنوان داشت: خوشبختانه دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در مسیر وحدت و انسجام هرچه بیشتر بین برادران اهل سنت و تشیع گام های بسیار خوبی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: برنامه های که در هفته وحدت توسط این عزیزان تدارک و برگزار می شود زمینه وحدت و برادری هرچه بیشتر بین برادران اهل تشیع و اهل سنت را فراهم می آورد، لذا کار دوستان در این دفتر قابل توجه و تقدیر است./1400//202/خ

ارسال نظرات