۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۶۱۷
امام جمعه تویسرکان:

ناکامی‌های ما حاصل فاصله گرفتن از اصل ولایت فقیه است

ناکامی‌های ما حاصل فاصله گرفتن از اصل ولایت فقیه است
همدان - امام جمعه تویسرکان با بیان این که ناکامی‌های ما حاصل فاصله گرفتن از اصل مترقی ولایت فقیه است، گفت: امروز برای رسیدن به کمال نیازمند تقوای فردی و جمعی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی که در مزار شهدای شهرستان تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت: شهید همدانی همواره راه سعادت در این دنیا و آخرت را تبعییت از ولایت فقیه می دانستند.

امام جمعه تویسرکان گفت: اتصال عملی به ولایت فقیه، در حقیقت اتصال به مسیر روشن ائمه اطهار علیهم السلام و راه مکتبی اسلام ناب محمدی است که بالاترین درجات معنوی با شهادت در این راه حاصل می‌شود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود بیان داشت: بی شک همه شهدا بر افکار و باطن ما آگاه هستند و همواره پیوستن به سید و سرور شهیدان را در مرام خود به یاد دارند و به دنبال آن هستند.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه بالاترین و بهترین مرحله تکامل و سعادت، حیات عند رب است، افزود: ولایتمداری و تبعیت عملی و بدون ادعا از ولی فقیه اصلی ترین و مهمترین اصل گام گذاشتن در مسیر شهدا است.

امام جمعه تویسرکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پیروی و قرار گرفتن در مسیر رهبری، بیان داشت: در هر حوزه ای که در مسیر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه قرار گرفته ایم، چیزی جز موفقیت نصیب ما نشده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ناکامی‌های ما حاصل فاصله گرفتن از اصل مترقی ولایت فقیه است، گفت: امروز برای رسیدن به کمال نیازمند تقوای فردی و جمعی هستیم تا بتوانیم که در عرصه های ملی کارنامه موفقی داشته باشیم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات