۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۵۷۶۰
آیت الله سعیدی تأکید کرد؛

ملت امام حسین؛ امت قیام، انفاق و ایثار

ملت امام حسین؛ امت قیام، انفاق و ایثار
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با یادآوری جمله ماندگار ما ملت امام حسینیم از سردار سلیمانی، گفت: ملت امام حسین(ع)، امت قیام، توجه به درد دردمندان، انفاق و ایثار است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم، تحت عنوان «شمیم حسینی» که پیش از ظهر امروز در مجتمع بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: ملت انقلابی ایران در طول چهل سال گذشته نشان داده اند که هیچ‌گاه از راه و اهداف حضرت اباعبدالله (ع) جدا نخواهند شد.

آیت الله سعیدی با اشاره به این‌که جای ایرانیان عاشق امام حسین(ع) در زیارت اربعین خالی بود، عنوان کرد: هدف از زیارت، اتصال به وجود مبارک اباعبدالله(ع) است و دست یافتن به این هدف صرفا از طریق تشرف مکانی نیست.

نماینده ولی فقیه در قم با بیان این‌که مردم انقلابی ایران در حال حرکت در صراط مستقیم امام حسین(ع) هستند، اظهار داشت: شاخصه حسینی بودن، پیمودن راه امام حسین(ع) و محقق کردن اهداف ایشان است.

امام جمعه قم با تقدیر از مشارکت مردم در امور خیر در ماه صفر و محرم، ابراز کرد: خیرین با اموال خودشان در مسیر اباعبدالله(ع) حرکت می کنند و اتصال خود را به ایشان ثابت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: عمر انسان تمام شدنی است و آنچه باقی می ماند امور خیر است و خیرین با موقوفات اثر اعمال خود جاودانه می کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با یادآوری جمله ماندگار ما ملت امام حسینیم از سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: ملت امام حسین(ع)، امت قیام، توجه به درد دردمندان، انفاق و ایثار است.

وی با اشاره به دعوت قرآن کریم برای انفاق از پاکیزه ترین اموال در راه خدا و با بزرگداشت یاد خیر مرحوم امین جعفری، از کسانی که هنوز قدم در راه کمک به نیازمندان نگذاشته اند، درخواست کرد که خود را از این فیض الهی محروم نسازند./1350/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
مردم امسال ثابت کردند حسرت معشوق را می‌خورند.
0
0