۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۶۵۷۸۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تغییر در مدیریت ها باید همراه با انتقال تجربیات مدیران گذشته باشد

تغییر در مدیریت ها باید همراه با انتقال تجربیات مدیران گذشته باشد
ارومیه - امام جمعه ارومیه حضور افراد در مسئولیت ها را یکی از توفیقات الهی دانست و افزود: همه باید قدردان توفیق الهی باشیم و از فرصت برای خدمت به مردم نهایت بهره را ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه  پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار سرپرست و معاونین جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن آرزوی موفقیت و توفیق در انجام وظایف محوله حضور افراد در مسئولیت ها را یکی از توفیقات الهی دانسته و افزود : همه باید قدردان توفیق الهی باشیم و از فرصت بدست آمده برای خدمت به مردم و کسب رضای الهی نهایت بهره را ببریم.

وی با تأکید بر این نکته که تغییر و تحولات در مدیریت ها باید همراه با انتقال تجربیات گذشته باشد گفت : متأسفانه در تغییر مدیریت های مختلف شاهد تضاد ها و اختلافات مدیران جدید با مدیران قبلی هستیم که این ایراد گیری ها و پررنگ کردن ضعف های قبلی و تلاش های انجام شده مورد قبول نبوده و باعث رکود و عقب ماندگی ها می شود فلذا تلاش کنید از تجربیات مدیران و مسئولین گذشته برای رسیدن به اهداف سازمانی خود بهره بگیرید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به اهمیت انتخاب مدیران متعهد، مؤمن و با اخلاق برای انجام مسئولیت ها تأکید کرده و افزود: چنانچه مدیرانی با اخلاق و ایمان و تعهد باشند در انجام وظایف کاری خود متعهدانه عمل کرده و قابل اعتماد خواهند بود فلذا در انتخاب مدیران و مسئولان داشتن خصلت های اخلاقی و ایمانی را در اولویت های خود قرار دهید.

وی افزود: شاه کلید موفقیت در هر مسئولیتی تقوا و خداترسی است که باعث موفقیت و رفع مشکلات و گره ها خواهد بود و چنانچه اینگونه باشد و کار برای رضای خداوند انجام شود چه مسئول باشیم و نباشیم موفقیم و پیروزمند و سعادتمند خواهیم بود./1500//210/خ

 

 

ارسال نظرات