۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۶۶۵۹۰۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

روحیه انقلابی به معنای ناسازگاری و ستیز با آمریکا است

روحیه انقلابی به معنای ناسازگاری و ستیز با آمریکا است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، روحیه انقلابی را به معنای ناسازگاری با آمریکا و ستیز با این شیطان بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر استان در ساری، ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر را عامل رشد و تعالی جامعه دانست.

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به تربیت انسان های شایسته کمک خواهد کرد، افزود: عمل به این فریضه دینی موجب اصلاح خود خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که پس از اصلاح درون خود باید به سراغ اصلاح بیرون برویم، خاطرنشان کرد: برای اصلاح بیرون، دستگاه ها، نهادها و مسؤولان باید در اولویت قرار گیرند تا رفتار خود را اصلاح و از رشوه، رانت، انحصار، کم‌کاری، ناکارآمدی، خیانت، اشرافیت و تجمل پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به سخنی از امام راحل که فرمودند کاخ‌نشینی، خوی کاخ‌نشینی می‌آورد اشاره کرد و گفت: انقلابی که به نام مستضعفان به پیروزی رسید مسؤولانش نباید کاخ‌نشین باشند بلکه باید مثل همان مستضعفان زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که اگر مسؤولان از اموال مردم مستضعف تجمل به راه بیندازند نتیجه‌اش این است که یک شاه رفت و بعد از او ده‌ها شاه پدید خواهد آمد، ادامه داد: یکی از وظایف ستاد امر به معروف این است که مراقبت کند انقلاب دچار چنین انحرافاتی نشود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به نقش تشکل‌های پنهان در ایجاد فساد در جامعه اشاره کرد و گفت:  ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین باید با فسادی که از سوی جریان ها و باندهای فساد زیرزمینی ساماندهی و اداره می‌شود مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین استکبار جهانی را یک منکر بزرگ دانست و افزود: برای مقابله با دشمن باید روح انقلابی را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که روح انقلابی به معنای ناسازگاری با آمریکا و ستیز با این شیطان بزرگ است، تصریح کرد: این که مسؤولی اینجا شعار استکبار ستیزی بدهد اما خانواده اش در همان کشورهای مستکبر مشغول خوش گذرانی باشند، قابل قبول نیست.

وی با تأکید براین که ستاد امر به معروف باید روح انقلابی و عدم سازش با آمریکا و هم‌پیمانان آن را در میان مردم زنده کند، بیان داشت: اگر روح انقلابی مسؤولان قوی باشد بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در تلاش هستند نگاه و روحیه انقلابی را در مردم کمرنگ کنند، افزود: امروز بهترین راه عبور از مشکلات کشور و شکست توطئه دشمنان، تقویت روحیه انقلابی در سطوح مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که نگاه و روحیه انقلابی باید در همه بخش های و سطوح کشور نهادینه و تقویت شود، خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کلید همه مشکلات کشورمان است که مسؤولان باید در خود تقویت کنند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات