۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۵۹۵۹

کتاب صوتی «اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند» در بازار نشر

کتاب صوتی «اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند» در بازار نشر
انتشارات نیستان کتاب صوتی «اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند»، یکی از آثار مجموعه داستان‌های برگزیده اُ. هنری را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب صوتی «اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند»، از مجموعه داستان‌های برگزیده اُ. هنری با ترجمه و صدای لیلا آقالو و از سوی انتشارات نیستان روانه بازار نشر شد.

کتاب صوتی «اینجا همه آدم‌‌ها اینجوری‌اند» شامل 11 داستان کوتاه با مضامینی چون زندگی، مرگ، عشق، طنز، مهربانی، جنگ، ترس و جاودانگی است. مجموعه‌ای که به همت لیلا آقالو جمع‌آوری شده و از بهترین داستان‌های کوتاه جایزه ادبی اُ. هنری به شمار می‌رود.

کتاب حاضر شامل آثاری برگزیده از نویسندگان بزرگ جهان در سال 1998 است. نام این کتاب از اولین داستان این مجموعه اقتباس شده که لوری مور (Lorrie Moore) آن را اولین‌بار در در سال 1997 در مجله نیویورکر منتشر کرد. موضوع این داستان درباره بیماری سخت یک پسربچه کوچک است که تومور بدخیمی در کلیه چپ خود دارد و مادرش با دیدن لخته خونی در پوشک فرزندش، متوجه این موضوع دردناک می‌شود و این آغاز کشمکش‌ها و آزمایش‌های پزشکی این خانواده است.

در این مجموعه با داستان‌های نویسندگانی همچون جورج ساندرز، لوری مور، سوکتا متا، رجینالد مک‌نایت، استیون میلاوسر، تام جونز، کارولین کوک، کارن ئولر، دان سانسالا، پیتر هو داویس و ریک بس  آشنا می‌شویم.

جایزه اُ. هنری (O Henry Prize Stories) یک جایزه سالانه آمریکایی است که با هدف تقویت هنر داستان‌نویسی کوتاه برگزار می‌شود. این جایزه به نام ویلیام سیدنی پورتر معروف به اُ. هنری، نویسنده سرشناس آمریکایی، نام‌گذاری شده و اولین‌بار در سال 1918 به داستان کوتاه برگزیده اهدا شد.

از میان 240 مجله در سراسر ایالات متحده و کانادا، 20 داستان برتر انگلیسی زبان شانس این را دارند که در رقابت‌های این جایزه ادبی شرکت کنند و سالیانه سه هیئت منصفه برای بررسی آثار منصوب می‌شوند. هر یک از اعضای داوری، به طور مستقل عمل می‌کنند و درباره داستان نظر می‌دهند.

انتشارات نیستان کتاب صوتی «اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند» را با صدای لیلا آقالو به مدت 10 ساعت به قیمت 41 هزار تومان منتشر کرده است./826/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات