۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۶۵۹۸۷
امام جمعه همدان:

جوانان با اشتغال و ازدواج به شادی عمیق می‌رسند

جوانان با اشتغال و ازدواج به شادی عمیق می‌رسند
همدان - امام جمعه همدان گفت: به نظر می رسد که شادی عمیق و واقعی برای جوانان فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال و ازدواج آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: در برخی از نشست ها و جلسات مباحثی همانند ایجاد روحیه شاد در جوانان مطرح می شود با این وجود به نظر می رسد که شادی عمیق و واقعی برای جوانان فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال و ازدواج آنهاست.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه کرونا عملا سبک زندگی امروزه همه ما را تحت تاثیر خود قرار داده  است، گفت: با آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته بسیاری از مراکز و باشگاههای ورزشی در کشور و به تبعه آن در همدان به تعطیلی کشانده شد و همین امر از یک طرف باعث از بین رفتن ارتباط جوانان با ورزش گردیده و از سوی دیگر درآمد بسیاری از فعالان این عرصه را از بین برده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه افزود: از سوی دیگر هیات های ورزشی از عدم مساوات در تقسیم بندی بودجه گله مند هستند، بنابراین برای رفع این گله مندی ها و سوتفاهم ها باید نگاهی منطقی و عادلانه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه باید نگاه ما به ورزش نگاهی جامع باشد، گفت: متاسفانه اکنون نگاه و حساسیت ما بیشتر بر روی ورزش فوتبال است که این امر به خودی خود باعث کم رنگ تر شدن رشته های ورزشی دیگر شده است و بی گمان مانع رشد ورزشکاران دیگر خواهد شد.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات ما در کشور و استان به ویژه در بحث ورزش کند بودن روند انجام کارهاست و همین امر باعث دلزدگی بسیاری از ورزشکاران و نیز ضربه خوردن جایگاه ورزش کشور و استان می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مدیران به سرعت در انجام کارها، اظهار داشت: مدیران برای انجام پروژه ها، برنامه ها و... باید نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشند.

در ادامه این نشست، حمید سیفی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: باید بتوانیم که که وضعیت کرونا را در جامعه مدیریت کنیم و حتی آن را به یک فرصت برای ایجاد نوآوری تبدیل نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده افراد ورزشکار در مقابل بیماری کرونا مقاومت و مصونیت بیشتری دارند، لذا همین موضوع می تواند زمینه تشویق دیگران به امر ورزش در جامعه را تقویت کند ولو انجام ورزش در منزل انجام شود.

سیفی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای تداوم و نیز سرعت بخشیدن به امور جاری در اداره کل ورزش و جوانان همدان قصد داریم که از نیروهای جوان این استان استفاده نماییم بدین منظور 2 نفر خانم و آقا به عنوان مشاور جوان را انتخاب خواهیم کرد تا امور را رصد و پیگیری نمایند./1403/د102

ارسال نظرات