۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۸۴۱
امام جمعه همدان:

کارهای فرهنگی نیازمند افراد متخصص است

کارهای فرهنگی نیازمند افراد متخصص است
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به لزوم شناسایی اساتید حوزه فرهنگ در کشور، گفت: باید شورای فرهنگ عمومی را در بحث کمیت و کیفیت ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار داشت: پیوست فرهنگی؛ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگ بوده که باید این امر به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه انجام کارهای فرهنگی نیازمند افراد متخصص در این حوزه است، گفت: برای انجام پیوست نگاری طرحها از افرادی آشنا به فرهنگ و کاربلد در این مبحث استفاده کنیم، یعنی افراد و کارشناسان ما با فرهنگ ملی و دینی به صورت تخصصی آشنایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: برای انجام بهتر و کارآمدتر پیوست فرهنگی باید حتما نظارت از سوی شورای فرهنگ عمومی اعمال شود تا کارها براساس استاندارد و برنامه پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به لزوم شناسایی اساتید حوزه فرهنگ در کشور و استان، گفت: باید شورای فرهنگ عمومی را در بحث کمیت و کیفیت ارتقا دهیم، زیرا این شورا دارای پتانسیل های بسیار قوی است که می تواند در جامعه نقش آفرین باشد.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه برخی از مشکلات و ابهامات قانونی موجود باید برطرف شود تا عملکرد شورای فرهنگ عمومی بهبود یابد، افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای ارتقای جایگاه شورای فرهنگ عمومی و اثربخشی آن نظارت بر پیوست نگاری طرح های استان است که برای رسیدن به این مهم نیازمند تشکیل کارگروه تخصصی این زمینه هستیم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات