۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۷۵۸
به علت حاد شدن وضعیت کرونا؛

تمدید تعطیلی مدارس علمیه استان همدان

تمدید تعطیلی مدارس علمیه استان همدان
همدان - مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان از ادامه تعطیلی مدارس علمیه این استان به علت حاد شدن وضعیت کرونا خبر داد.

حجت الاسلام عباس موسیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، بیان کرد: در هفته گذشته بنابر صلاحدید ستاد استانی مبارزه با کرونا به مدت یک هفته مدارس علمیه همدان تعطیل اعلام شد.

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان ادامه داد: با این وجود بدتر شدن وضعیت کرونا تعطیلی مدارس علمیه همدان را طولانی تر کرد و هفته جاری نیز تمامی مدارس علمیه این استان تعطیل خواهند بود.

حجت الاسلام موسیوند با اشاره به اینکه روند آموزش در مدارس علمیه همدان به صورت غیرحضوری برگزار می شود، بیان داشت: بازگشایی مجدد مدارس علمیه در همدان منوط به تصمیم گیری ستاد استانی مبارزه با کرونا است، لذا تا عادی شدن وضعیت همچنان این تعطیلی ها ادامه خواهد داشت.

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان ادامه داد: طلابی که این روزها به علت کرونا نمی توانند به صورت حضوری در کلاس ها حضور پیدا کنند، نباید اجازه دهند که این وضعیت آنها را از درس و تکالیف دور کند و آموزش را به تاخیر و حتی تعطیلی بکشاند.

این استاد حوزه علمیه همدان در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله مردم با توجه و دقت بیشتری پروتکل های بهداشتی و اجتماعی را رعایت کنند تا دوباره شاهد بازگشت اوضاع به وضعیت عادی باشیم./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات