۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۶۵۹۹۴
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صورت گرفت؛

حجت الاسلام آقایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شد

حجت الاسلام آقایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شد
آذربایجان غربی- حجت الاسلام آقایی بعنوان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات طاهر بخشایی تجلیل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از برکات نگاه حکیمانه امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب اسلامی است که اثرات پر خیر و برکت آن پس از سالها نمایان میگردد و ضرورت های وجودی آن بیش از پیش جلوه گر می شود.

وی اظهار کرد: کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کار بسیار خطیر و مهمی است و باید با بصیرت و هوشیاری کامل در جهت هماهنگی نهاد ها و سازمان ها در ایام مهم سال عمل کرده و نقش خود را به خوبی ایفا کند فلذا ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در گذشته باید کمر همت بسته شده و با جدیت در این مسیر گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به آیات و روایات افزود: راه های موفقیت در کارها و عاقبت بخیری در هر مسئولیتی توجه به تحجد شبانه و نماز شب و ذکر و یاد و نام خداوند و استمداد از اوست و لازم است همت کنیم در هر کاری صادقانه وارد شویم و با صداقت کار کنیم و صادقانه آن را تحویل دهیم که امیدواریم همه مسؤولان درنظام جمهوری اسلامی بر این امور همت داشته باشند.

حجت الاسلام روحی یزدی مدیرکل امور استانهای شورای هماهنگی تبلیغات کشور نیز در این مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را موذن انقلاب و مدافع آرمان های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: استقلال، بصیرت و موقع شناسی از جمله ویژگی های این شورا است که در برهه های مختلف و حساس نقش بی بدیل خود را ایفا کرده است.

 در پایان این برنامه  از زحمات جناب آقای طاهر بخشایی در طول تصدی ریاست شورا قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی معرفی گردید./1500//210/خ

 

 

ارسال نظرات